Anonym bruker Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Jeg som aldri har hatt en diamant på meg i hele mitt liv skal snart bære diamanter til over 30 000 - sprøtt! Får ring til 20 000 i morgengave, men skal ha den på på selve dagen siden den passer perfekt til tilbehøret. Smykke/øredobber til 13 000. Falt spladask for dette smykkesettet og jammen vil han kjøpe det til meg også - og han er i utgangspunktet veldig sparsom.. Helt satt ut jeg. Gleder meg sånn til å bære dette på selve dagen og i årene som kommer!
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 trist å vite hva man får i morgen gave da.. men det hørtes veldig fint ut )
Labbetøs Skrevet 10. juni 2007 #5 Skrevet 10. juni 2007 Slutt å tull da. Hun hadde vel vist det dersom hun hadde drømt. Det blir nok en fantastisk dag, og ringen kommer du ihvertfall til å bruke hele tiden. Det gjør jeg i hvertfall. Jeg fikk forlovelsesring til 33000. Den er nyyyydelig. og den forlater ALDRIG fingern min. :-)
jordbærsjokolade Skrevet 10. juni 2007 #6 Skrevet 10. juni 2007 Jeg tror det er noen anonyme som er litt sjalu her jeg:) Gratulerer med flott diamant!
Vannmann35 Skrevet 11. juni 2007 #7 Skrevet 11. juni 2007 Heldige deg! Bare pass på at ringen sitter godt - jeg mistet min etter bare 3 mnd. - satt for løst på fingeren :-( Så må kjøpe ny.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå