Gjest Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Jepp! Gjett om jeg gjorde.. haha.. Hjemmesiden er tilogmed slettet pga meg! Men kommer ikke inn på nettby akkurat nå..Har svarene hans der! Kan vise deg senere )
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 Drit bra:-D!! Du MÅ vise meg senere... Skal mase deg ned for jeg viiil se;-) Jaja, der dret han/hun på draget!!
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #4 Skrevet 9. juni 2007 Hehehe.. er vel en grunn til at han slettet hjemmesiden også...
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #5 Skrevet 9. juni 2007 Nemlig... Nektet personen for det, eller innrømte han/hun det...?
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #6 Skrevet 9. juni 2007 Nektet ja.. Kom med masse unnskyldninger osv. Tror ikke en dritt på han. Og hvis han snakket sant, hadde han vel ikke slettet hjemmesiden? hmmm..mystifistisk...
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #7 Skrevet 9. juni 2007 Hehe, bare tull... Sikkert slettet nettby og alt... Er det tilfelle så vet vi jo i hvert fall at det er han som ble avslørt! Men gleder meg til å se svarene;-)
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #8 Skrevet 9. juni 2007 han har tatt bort nesten alt på profilen på nettby.. hehe.. sletta alle bildene av den lille jenta også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå