Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk du noengang svar fra han med hjemmesiden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp! Gjett om jeg gjorde.. haha.. Hjemmesiden er tilogmed slettet pga meg! Men kommer ikke inn på nettby akkurat nå..Har svarene hans der! Kan vise deg senere :o)

Skrevet

Drit bra:-D!! Du MÅ vise meg senere... Skal mase deg ned for jeg viiil se;-) Jaja, der dret han/hun på draget!!

Skrevet

Hehehe.. er vel en grunn til at han slettet hjemmesiden også... :P

Skrevet

Nemlig... Nektet personen for det, eller innrømte han/hun det...?

Skrevet

Nektet ja.. Kom med masse unnskyldninger osv.

Tror ikke en dritt på han. Og hvis han snakket sant, hadde han vel ikke slettet hjemmesiden?

 

hmmm..mystifistisk...

Skrevet

Hehe, bare tull... Sikkert slettet nettby og alt... Er det tilfelle så vet vi jo i hvert fall at det er han som ble avslørt! Men gleder meg til å se svarene;-)

Skrevet

han har tatt bort nesten alt på profilen på nettby.. hehe.. sletta alle bildene av den lille jenta også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...