Gå til innhold

Hva skjedde med min snille 6-åring???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han fikk overnattingsbesøk av en kompis i går kveld, og plutselig kom han i puberteten....

Det er brøling, TV-spill, kaste alt utover på rommet (den egentlig så pertentlige fyren), og når jeg nå sa at de må ut og leke (det er jo 25 grader ute) fikk jeg til svar "Det kan du bare glemme!" Har nesten lyst til å putte kompis i bil og returnere to sender, og ta min sønn alvorlig i tale... Han skal være så utrolig tøff!! (Men lillebror på snart 5 tar tegninga og er snill som et lam og sier forsiktig: "Sånn må du ikke snakke til mamma") AAAAAAArrrrrrrgggggggggghhhhhh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er noen trøst så har min 6 åring også vært gjennom en radikal forandring de siste månedene. Hun høres ut som hun er 14 år.......Åh hjelpe meg - vi sliter skikkelig her hjemme om dagen - men trøster meg med at flere venninner har samme problemet - og at det vistnok går over.....

Skrevet

Hehehe... Ja, jeg har alltid vært en sånn unge!! Håper ikke datteren min blir likedan! Det er da man bare har lyst til å SKRIKE! hehehe

Skrevet

DET var godt å høre. Denne kompisen er så høylytt, og syns det er veldig gøy å snakke med datastemme. Så nå har jeg tre gutter inne som roper. (De rydder egentlig rommet før de blir sendt på haue ut,- og de vil ikke på stranda, som jeg vil.)

GLEDER MEG TIL GUBBEN KOMMER HJEM FRA 2 UKER I USA I MORGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

He he, hadde besøk av nevøen vår på 6 år forrige helg, og jeg var helt plakat når han reiste hjem...

Skrevet

For håpentligvis går det over når kompis har dratt.

Kanskje ta en prat med han om at det ikke er nødvendig å måtte "tøffe" seg for kompis?

Skrevet

åh... det var nesten deilig å lese! jenta mi er et mareritt om dagen!!!! blir sprø jeg... hva gjør man med en som ikke hører i det hele tatt??

hun er frekk, nekter å høre, kranglete, kverulerende osv... veit nesten ikke hva jeg skal gjøre mer jeg. blir snart gal selv..

ler når jeg tenker på det her inne som liksom aldri blir sinna på ungene sine som selv bare har en baby. de veit ikke hva de har i vente!!!!

*grrrrr*

Skrevet

Du får glede deg til ungdomsskoletida, da er dette hverdagskost, og det går liksom ALDRI over!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...