Storebror & Lillesøster Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Min gutt blir 5 mnd 18 juni og jeg koker enda,men tror mange slutter allerede etter babyen er 2 uker hvis ikke jeg husker feil,men man må skylle dem godt da,i varmt vann... jeg har ikke oppvaskmaskin her vi bor (før huset er færdig) så jeg bare koker de syntes det går fort er ikke så nøye på det koker de opp hver kveld når jeg vasker flaskene for hele dagen... Man kan jo bruke vannet fra springen (det gjør jeg heller ikke,bruker vannkokeren) når de er nyfødt, det gjør de på barsel...
Mage Mi Sa Jo Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 ve egentlig ikke jeg destilerer enda, min er 7mnd om 11 dager. koker også vannet enda ogdet sa de man ikke trengte etter 3mnd. men akkurat pådet er jeg litt nøye uansett.
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #4 Skrevet 9. juni 2007 Hs sa til meg at fra 6 mnds alder er de nokså herdet! Men jeg trengte ikke koke flaskene HVER gang nå... (var på kontroll på torsdag) Skylle de med varmt vann rett etter han har spist og vaske de grundig med såpe og kost.. Lufttørke! Vasker de i oppvaskmaskinen jeg da.. Og koker de ca 2 ganger i uka
It's all about me Skrevet 9. juni 2007 #5 Skrevet 9. juni 2007 Når de begynner å ligge på gulvet, fikle med leker og ting som de putter i munnen er det vel ikke nødvendig å koke flaskene lenger. Da får de i seg så mye annet rart uansett. Her har flskene gått i oppvaskmaskinen siden han var 2 måneder.
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 9. juni 2007 #6 Skrevet 9. juni 2007 jeg har slutta og koke flaskene, er bare nøye på å vaske de godt med vann og såpe.. men koker vann enda til maten hennes da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå