mammatil3fantastiske Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Hvor lenge før termin har de begynt på dere og hvordan kjennes de ut? Er tredje gangen for meg, men husker ikke hvordan det var sist....
LoveInMyTummy Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Det bgynte på torsdag for min del og i dag har jeg igjen 15 dager. Det kjennes ut som tak i ryggen, smerter nederts i magen (omtrent som mens) og at magen blir hard. Håper at dette ikke varer så mange dagene i varmen, håper på at det skal gå til regelmessige rier hver gang...
mammatil3fantastiske Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2007 Da er det vel det jeg har jeg og, har nå 17 dager igjen og kjenner tydelig at noe er på gang der nede! Men er vel bare å smøre seg med tålmodighet...vet jo at det kan ta lang tid fra masriene gjør mer alvor av seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå