Gå til innhold

Hei, hvordan fortelle kommende pappa det???


Fikk en gutt 5 feb 08 :)

Anbefalte innlegg

Nå er det 9 juni, jeg og min forlovede har vært sammen i 5 år idag :)

Jeg har funnet ut i dag tidlig at jeg var gravid, og at jeg er i uke 8!!!

Når kan man ta ultralyd tidligest??

Håper på å beholde, men er ikke sikker på om han vil det, kom som et sjokk på meg, og kommer nok som er sjokk på han oxo.. Men håper det utvikler seg greit....

Men dere har sikkert sagt det til den kommende far, har dere noen tips til hvordan???

 

Vennlig hilsen snart mamma :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her i huset var det ganske kjent at jeg kom til å teste når jeg gjorde, så mannen min har visst det like lenge som jeg.

Men hvis det ikke var slik, så ville jeg kanskje kjøpt ei sånn pappa for første gang-bok (jeg gjorde det uansett), eller kanskje en liten body eller noe slikt med superpappa-tekst på eller noe? Og så gitt til ham en kveld (ganske snart) med litt rolig setting. Jeg ville absolutt gjort det hjemme, slik at han kunne få reagere som han ville, uten at andre folk måtte se på. Kan jo godt hende han blir litt sjokka, tror de fleste blir det, men så blir det bedre etter hvert.

 

Ønsker deg lykke til, i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset merket sambo det på meg før det gikk opp for meg selv at jeg var gravid...hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes du skal fortelle han det så snart som mulig.

Jeg kjøpte en liten søt blondebody, minste størrelse, og skrev et lite dikt og la i pakken sammen med den. Dette gav jeg den kommende far om kvelden når roen hadde senket seg i huset. Og jett om jeg fikk en fin reaksjon :) Far ble så glad at tårene kom.... Og nå venter vi kjempespent på å møte den lille :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Baby i 2008!

Er bare litt spent, har du sagt det til mannen din enda? Hvordan gjorde du det, og hvordan gikk det?

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en smokk og pakket den inn. Gav presangen til ham og sa det var en IQ test! He he, han tok den iallefall :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...