Siljem/to prinsesser+1SA Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 kan jeg henvende meg. har tatt vare på den inatt og gitt den mat annenhver time. den er forlatt av moren, hun har tatt vare på de andre kattungene sine. Dyrebeskyttelsen har ikke åpent i helgen, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. bor i stavanger. noen som vet hvor jeg kan henvende meg for hjelp? tusen takk
Prins&Prinsessa Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Ring en dyrlege. Noen av de skal ha åpent i helgene. Vist du ikke finner ett hjem for den da. Kan ikke beholde den selv da? Håper uansett du finner ut av det. Vist du skal til bergen i dag kan du ta ha nmed å slippe han av her
Siljem/to prinsesser+1SA Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2007 driver å leter etter dyrlege som har åpent. jo vil jo selvfølgelig ha den selv. men har ikke kapasitet til å mate den annenhver time i noen uker. den er ikke mer en et par dager gammel. moren har rett og slett født ute i hagen vår i noen busker.. har to små selv, pluss ny jobb, så jeg kan ikke ta fri for å passe en kattunge. men jeg beholder den hvis ingen vil ha den..
Hjertefamilien Skrevet 9. juni 2007 #4 Skrevet 9. juni 2007 Hvis hun har tatt vare på de andre kan hun vennes til denne ene som hun har forlatt. Vært borti det før nemlig. Tok meg en natt hvor jeg prøvde igjen og igjen time etter time. Til slutt aksepterte hun den :-) Som regel er det en grunn til at den er blitt forlatt... svak og syk kanskje?
Prins&Prinsessa Skrevet 9. juni 2007 #5 Skrevet 9. juni 2007 *ler* sorry... men ser bare for meg den perfekte husmor, alla den coop reklamen. Bare at du er oppe 15min annen hver time også. Kanskje du strikker da mens du mater den??? Nei,håper du finner dyrlege. Men lag en tråd på flere av forumene her. Kanskje dukker det opp noen som har lyst på og kan komme og hente den. Vist du kan ha den til neste mandag er vi i stavanger da, så kan jeg ta den med
Siljem/to prinsesser+1SA Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. juni 2007 virker ikke syk eller svak. prøvde i hele går kveld å gi den tilbake til moren, men hun tok den ikke. nå kjenner ikke jeg moren heller. er en løskatt som er rundt her bare...off stakkar liten kattunge..
Siljem/to prinsesser+1SA Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. juni 2007 hehe..følte jeg hadde en baby i huset igjen..men skal nok klare dette. får heller sykemelde meg..hehe
Prins&Prinsessa Skrevet 9. juni 2007 #8 Skrevet 9. juni 2007 Hehe... har jo krav på sykedager når ungene er syke. Og når du har fått liten baby i huset må du da får en uke?? Så kan jeg ta den om en uke
Siljem/to prinsesser+1SA Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 9. juni 2007 hehe..jeg skal gi deg beskjed hvis du virkleig vil ha den
Prins&Prinsessa Skrevet 9. juni 2007 #10 Skrevet 9. juni 2007 Ja, om ikke anet kan jeg ha den til jeg finner et hjem for den. Så det er ikke noe problem. Men er jo ikke der før neste mandag da. Men ring dyrebeskyttelsen på mandag da, eller evt dra opp dit i dag? Tror da de har litt åpent?? nei, kanskje ikke. Men prøv værtfall dyrlege.
Siljem/to prinsesser+1SA Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 9. juni 2007 ja de har stengt idag, har prøvd. men har fått beskjed om å ringe mattilsynet og høre med di..
Prins&Prinsessa Skrevet 9. juni 2007 #12 Skrevet 9. juni 2007 Har du prøvd de da? Må uanset fortelle hvordan det går. Om du finner plass til han eller ikke.
Siljem/to prinsesser+1SA Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #13 Skrevet 9. juni 2007 har prøvd mattilsynet, men er ikke åpent..jeg får mate inntil videre og ta godt vare på den..
Siljem/to prinsesser+1SA Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #14 Skrevet 9. juni 2007 hei..bare informere litt jeg.. fikk tak i dyrlege idag, og hun mente katten var ihvertfall to uker, men hadde fått lite mat. vi kommer til å beholde den, også får vi se hva vi gjør med moren og resten av barna etterhvert. de får ligge i fred til di kan komme seg rundt. har hengt opp lapp nede på butikken her, så håper jo noen eier denne katten klem fra
Hjertefamilien Skrevet 9. juni 2007 #15 Skrevet 9. juni 2007 Du, så snodig! Jeg kom hjem fra stranden i dag, og hva får jeg servert i fanget?? To forlatte kattunger! Naboen som fant de i hagen sin.. Den ene er veldig pjuskete, den andre litt mer robust. De er ca 14 dager gamle. Vært rundt i nabolaget og spurt etter kattemora, men ingen har visst katt her...?! Mulig en villkatt som har fått dem sa naboen. Han hadde sett en fremmed katt her for 1 uke siden.. Tar vare på de jeg, inntil jeg evt får gitt de bort når de blir større. Får se hvordan eldstemann reagerer, han var nemlig allergisk som liten gutt :/ Tror ikke han vil reagere på disse små som ikke er noe ute, er midden i pelsen han ikke tåler. Hva sa dyrlegen om stell og sånt da??
Siljem/to prinsesser+1SA Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #16 Skrevet 9. juni 2007 ja det var jo litt snodig..hehe..dyrlegen sa jeg skulle gi valpe morsmelk erstatning ihvertfall et par uker. la den få mye kos, og ligge varmt. tenkte jeg skulle dra til en dyrlege på mandag og bare få sjekket hvordan det står til med den. beklager sent svar..håper det går bra med di to du har da
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 9. juni 2007 #17 Skrevet 9. juni 2007 Er viktig at du kontakter dyreklinikken, eller dyrebeskyttelsen.. Hvis den er kjempeliten kan den jo dø uten mat fra moren sin.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå