SuperGlad Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Han kjørte i litt over 90 i det han trodde var 80 sone, det var da en liiiiiten strekning det var 60 i stedet, å da mistet han jo selvfølgelig førerkortet. Dette er jo typisk! Skal søke om å forsatt få beholde lappen, siden jeg blir værre og værre i bekkenet, å er avhengig av tilgjengelig sjåfør i slutten av svangerskapet. Får se om det er god nok grunn, søke gjør vi uansett. Det værste de kan si er jo nei :-) Gud som jeg kjefta på sambo. Jeg ble så utrolig lei meg, sint og frustrert samtidig. Han skulle jo kjøre nedover til Polen neste fredag når vi skulle dra på ferie. Nå har jeg heller akkurat funnet flybilletter sammen med oss. Måtte ringe sambo noen minutter senere å si unnskyld, hørte jo at han var så lei seg å han hadde jo det fælt nok fra før av. Uansett h va som skjer så fikser vi det :-) Men surt er det allikevel.......
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Åh, det er så typisk og usannsynlig kjedelig:( Mista han den for lang tid da?
SuperGlad Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2007 3-6 mnd... Å jeg har termin om litt over 3 mnd..... Ja ja, da slipper vi kanskje å få motorstopp under riene denne gangen :-)
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #4 Skrevet 9. juni 2007 Det var jo lenge da, kanskje dere hvertfall kan søke om at han får det tilbake i litt god tid før termin hvertfall?
Prins&Prinsessa Skrevet 9. juni 2007 #5 Skrevet 9. juni 2007 Hoff.... det var ikke så greit da. Nei er bare å søke, som du sier det verste de kan si er jo nei. Håper det går bra uansett :)
tuninna ♥ 2pp Skrevet 9. juni 2007 #6 Skrevet 9. juni 2007 Går jo ann å søke om han feks kan miste den etter den værste tiden? Når du begynner å bli bedre?
SuperGlad Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. juni 2007 ja vi har tenkt på det også. vi kjøpte oss ny leilighet nettopp og tok opp ekstra lån for å sette av så JEG kunne kjøre opp, men jeg tørr ikke øvelseskjøre når jeg er gravid. Er så redd for at noe skal skje, så tanken var at jeg skulle starte med å ta lappen like etter gutten vår ble født. Å selv om jeg kanskje har plager i bekkenet etter fødselen så skal jeg nok klare å være istand til å kjøre. Håper selv på å bli totalt smertefri etter han er født, men man vet jo aldri.
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 9. juni 2007 #8 Skrevet 9. juni 2007 Buff så dumt men har man brutt trafikk reglene så får man ta straffen =0(.
SuperGlad Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 9. juni 2007 ja selvfølgelig. Det var sikkert 60 sone der for en grunn, å det sa sambo også. Men han var så lei seg siden han trodde det var 80 sone. De to arbeidskollegaene som satt på (de var på tur på fotballcup med jobben) trodde også det var 80 å ble ganske så paffe. Det hadde vært noe annet hvis han hadde kjørt så mye for fort med vilje. Da hadde faen ikke jeg ringt å sagt unnskyld! :-) huff, stakkars sambo.... Han var så lei seg i går. Han hadde mest lyst å snu å kjøre hjem siden han fikk kjøre til kl 7, men jeg sa han måtte dra på cupen å kose seg i helga å så får vi heller ta ting når vi møtes på mandag.
En_av_hver Skrevet 9. juni 2007 #11 Skrevet 9. juni 2007 Hm..det var trist=( MEN det er jo en mulighet for at han kan få den tilbake etter kortest mulig tid da, og i hvertfall til like før termin:-)
Barsan Skrevet 9. juni 2007 #12 Skrevet 9. juni 2007 Må han ikke kjøre opp på nytt når han mistet lappen? Skikkelig triste saker at han mistet lappen ettersom bare han har den. Han har også bedre grunn og få den raskere tilbake om han har en jobb som avhenger at han trenger sertifikatet. Lykke til!
Caelyn Skrevet 9. juni 2007 #14 Skrevet 9. juni 2007 Eller hvis man kjører MYE over fartsgrensa. En kompis har hatt lappen i 8 år, mistet den på motorvei med gjennomsnitt på 165 km/t (i 80 sone), får fengsel, mister lappen i ett år og må ta full teori og oppkjøring. Han hadde da ikke prøvetid.
Storebror & Lillesøster Skrevet 9. juni 2007 #15 Skrevet 9. juni 2007 Uff så kjipt åsså nå som det er sommer og dere skulle på ferie,shit au,skal kryssefingrene for at han får den fort igjen..
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 9. juni 2007 #16 Skrevet 9. juni 2007 Uff det er kjipt men siden han er sjåføren har han ansvar å følge med på skilter ikke de som sitter på. Søsteren til en venninne av meg ble kjørt på å drept av en som kjørte for fort og som hadde samme unskyldning så desverre syntes jeg når en bryter regeler når en kjører bil så må man ta straffen. Men såklart det ikke er gøy når en blir tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå