Gå til innhold

Er deres helsesøster så pro vaksine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For det er ikke vår. Hun sier vi bestemmer vaksinasjoner selv, og kan kun gi oss info om det hun vet angående vaksiner.

Videoannonse
Annonse
Gjest Odyssey&Mikrovampyren
Skrevet

Jeg har byttet hs - flyttet i graviditeten og nå har jeg en ny hs. Vår helsesøster er egentig litt anti-vaksiner.. hehe takk og lov ;)

Skrevet

våres er så sleip at hun ikke tydligjør at det er et valg engagn. det er vist en selvfølge at de skal ha vaksine samtale om alt mulig baby greier først så gjør hun bare istand sprøyte og hvis man ikke sier noe da så vips så er den satt. hihi. gjelder å si i far selv når man kommer tror jeg. fikk jo ikke infoen før etter vaksienen heller.

jaja nå er jeg av di som vil at ungene skal ha vaksine, men syntes likevel det er rart at man ikke får infoen først og så får valget. for det er jo frivillig og da syntes jeg man skal få intrykk av det også men ikke våres hs tydeligvis.

tenker bare hvordan det er for de litt usikkre, ender vel opp med vaksine før di har bestemt seg vel.

Skrevet

Lillegutt sin HS er for, men inntil jeg hadde sakt hva jeg ville oppførte hun seg helt nøytralt. Så hun prøvde ikke påvirke noen ting, var bare åpne for eventuelle spørsmål.

Skrevet

Mine barn har ikke helsesøster, jeg fikk beskjed om at hvis jeg ikke vaksinerte så var det ikke vits i å møte opp der:-) Skal jeg klage? Dessuten så blir de alltid så sint når de møter meg og det ender alltid med snørr og tårer fra helsesøster:-)

Skrevet

hei du dryppert. er du mot all vaksine bcg også? hva med de som andbefales før eventuelle reiser til enkelte utstte områder også?

bare lurer jeg?

Skrevet

Så vidt jeg har forstått utfra innlegg her, så er h*n mot alle vaksiner fordi h*n ikke har funnet bevis for at de fungerer. Men mulig jeg har misforstått :-)

Skrevet

Jævla pro!!!!!!! Hun sa at vi MÅTTE gi snuppa vaksine, og barnevernet hadde fått vite det hvis vi ikke hadde vaksinert,- hva faen liksom?

Skrevet

Jeg er faktisk i mot alle vaksiner:-)

Utrolig lønnsomt og bra for reisevaksinasjonsklinikkene og vaksineprodusentene. Ta en ringerunde selv, så kan du få høre alle de vaksinene du blir anbefalt for å ikke glemme prisen. Ta gjerne en telefon til sykehuset og still de samme spørsmålene og jeg lover deg at du kommer til å få en morsom bekreftelse. Det er mange tusen kroner å spare feks ved reise til Østen:-) BCG- vaksinen virker ikke. dette har til og med norske vaksinespesialister gått frem med offentlig. Folkehelseinstituttet begrunner dette med at BCG-vaksinen er blitt en tradisjon så de vil fortsette med denne:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...