NessaS Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Var på butikken i går for ukens handling. Småtten fløy som vanlig rundt med en sånn liten vogn, mens jeg støtta meg som best jeg kunne til den store handlevogna da jeg var så uheldig å sparke tærne borti dørkarmen i går (aua). Handler halvparten da småtten begynner å trasse. Med vond tå og lite tålmodighet i varmen tar jeg fra ham den lille handlevognen og setter en hylende unge i handlevogna mi. Stresser rundt fordi han ikke slutter å hyle, glemmer selvfølgelig halvparten av det vi skulle ha.. Men så treffer han yndlingsbutikkdama si, og da begynner han å smile og le. Slår av en liten prat med henne før vi setter kursen mot kassa. Mens jeg står og pakker varene så sier en helt fremmed dame som også pakker varene sine at jeg hadde en sånn herlig og blid unge. Jeg bare smilte til henne, småtten vinket og sa hadet til damen. Denne damen reddet egentlig hele dagen min, det er så utrolig koselig å få slike kommentarer. Det å få barn fikk meg virkelig til å sette pris på de små ting i hverdagen. =)
Twig Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Så kooselig! Man trenger sånne små løft i hverdagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå