Gå til innhold

Sånn! Da har jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

vasket hele kjøkkenet på morrakvisten, fjuh! Bare resten igjen:P

Får jo nesten ikke puste, er så klam luft ute!

Noen som vil brette den haugen med klær jeg har ved siden av meg? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, så effektiv du er da du er da.

Jeg hadde også en haug med klær som trengte bretting, men når jeg sto opp - så hadde min kjære mann brettet alt sammen etter at jeg la meg. :-)

Skrevet

Wow! Noen som har det;) Sender du han til Halden en tur? ;) Her jobber samboeren fra 07.00-1900 hele helga, så får får vel brette de klærne selv :/

Skrevet

Det har jeg også, og er godt i gang med resten av huset. Tar det nå før det blir varmt.

Skrevet

så effektive. her har jeg vært våken siden ca 4.30 jeg har ikke gjort noe jeg ikke klart å dra på meg bh en gang. men har nokk av ting jeg skulle gjort ja. må vel begynne snart da.

Skrevet

kan han andre ting også. skulle gjærne att en til å vaske, ja stort sett alt her i dag jeg. snakker da om gulvene mine.

mannen min skal jobbe i dag så jeg får jo ikke hjelp der i dag. det går jo fort nok når jeg først setter i gang.

Skrevet

Uææ! Hvorfor har du vært oppe så lenge? Jeg sto vel på ti på halv syv, synes det er tidlig nok jeg:P Jeg trenger også en som kan vaske gulver :D

Skrevet

hvorfor stå opp så tidlig liste.

gutt på 6,5 mnd bråker og bråker er sulten og har bæsja.

storesøster voknet hun er også sulten, begynner og diskutere om hun kan ringe en veniinne, jeg sier er du gal det er jo ikke morgen engang jo.

myggestikk.

babyen sovner ikke igjen og han lager masse bable leke og latterlyder, noe som er kos bare ikke så tidlig.

jeg lovte at mannen min skulle få ligge litt i dag og derfor så sto jeg opp for han skulle få sove og ikke som meg ligge og iritere seg ovver at det ikke finnes en av bryter på glade babyer kl 4.30 om morgnen.

så jeg har stått opp, nå sover guttungen igjen og jeg er sulten og har fortsatt ikke begynt vaskingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...