Gå til innhold

god morgen alle sammen

Anbefalte innlegg

Skrevet

har nå vært holdt våken i litt over halvannen time. trøtt som faen. men overlever i dag også. er det i det hele tatt noen andre her inne nå?

Videoannonse
Annonse
Gjest Odyssey&Mikrovampyren
Skrevet

Hvorfor er du våken ?

Skrevet

Mornings! Joda, småtrollene vekte meg 05.50, og siden gubben er borte, var det ingen bønn... Er trøtt som ei strømpe, men har allerede fått stelt ungene, gitt de frokost, satt brøddeig, skifta bleie igjen, leika med junior, satt på barne-TV for storegutt, satt på vaskemaskin... Fy søren, jeg har vært effektiv :-p. Nå leiker Lille med duploen, Store ser Fiffi og blomsterbarna. Den serien er by the way hakket FOR sukkersøt for min del. Og jeg måtte innom DiB en tur ;-)

Skrevet

fordi lillegutt ikke vil la meg sove, vesla har stått opp og er sulten, bikja måtte tisse.

Gjest Odyssey&Mikrovampyren
Skrevet

typisk. :( sovet godt så lenge det gikk da?

Skrevet

joa jeg gjør jo det. men i dag var det gubbens tur til å få ligge litt lenger. han må vel stå opp nå snart for han utleie i dag. og skal spille turnering i morgen. så ingen sove lenge dag på meg denne helgen.

Skrevet

Nå er det jo nesten ikke morgen lenger, men i og med at dette er en vanvittig god morgen må jeg dytte opp tråden!

Sommersol og varme gjør meg så lykkelig, og ikke en gang en 8 timer lang arbeidsdag kan ødelegge gleden over den etterlengtede båtturen i kveld. I natt skal jeg sove til bølgeskvulp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...