MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Nå har jeg liggi å vridd meg en time med litt verre enn menssmerter... Ikke så ille at jeg tenker fødsel akkurat, men er jo MER en ille nok til at jeg ikke får sove.. Hmm...:| Hvor vondt skal man egentlig ha?
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Huff, kjedeligt! Men...kanskje noe ER på gang ? )) Standard svaret : Ring føden Hold oss oppdatert!! =) Lykke til!!
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2007 Hadde tenkt å bare vente da, siden jeg skal på føden til kontroll senere i dag.. Men nå fikk jeg akutt diare (æsj, ja vet) når jeg satt på kjøkkenenet og bladde igjennom posten .... Trodde seriøst vannet gikk jeg =( Så nå ringer jeg... HAr jo hørt mange har sankka om at de har fått dette rett før fødsel, men aldri lest noe særlig på de trådene for det har ikke angått meg :/ DUMME meg... heheh!
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 9. juni 2007 #4 Skrevet 9. juni 2007 Haha Sånt har jeg oxo tenkt om andre tråder når jeg plutselig huska jeg leste noe om det tidligere, men gikk ikke inn på tråden...hehe.... Fortell hva de sier på føden dah !!
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 9. juni 2007 #5 Skrevet 9. juni 2007 Mine rier var ikke værre enn menssmerter! Håper det er noe på gang!:-)
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. juni 2007 De sa at det er ganske vanlig at kroppen "renser" seg selv før en fødsel.. Ikke så mye mer enn det... Jeg skal dit nå klokken ti og sjekke meg igjen.. Så da får vi se.. HAr vondt i magen ennå, og stikker skikkelig... Magen er knallhard i perioder.. Men føles ikke akkurat ut som jeg er på vei inn i fødsel.. hehe.. Men hva vet jeg? vi får se hva de sier=)
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. juni 2007 Vært på føden igjen!!! Alt normalt, MASSE modningskynnere som hun kalte det idag.. Sær, men rolig og bedagelig jordmor.. Følte meg mye tryggere på hva de sa idag enn sist... Diareen er nok som tidligere pga at kroppen renser seg til fødsel sa hu... BT greit, urin grei... Men, siden vi dro fra føden så har kynnerene kommet oftere og oftere.. Er litt spennende dette her... Hehe.. Jeg har ikke troa på noe fødsel i dag akkurat men vi får se.. Får hjemmebesøk av fotograf nå i 2-3 tiden Gleder meg! Skal ta fine magebilder!! Hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå