Newton & Prinsessen på erten Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 som sikkert sover fortsatt.. *gjeeeeesp* *klappe seg på kinnene for å våkne litt*
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Heihei, ja! Jeg fikk ikke sove inatt, og må nok belage meg på null søvn i dag siden jeg må passe snulla. Kommer til å smelte ihjel, tenker jeg!:-/
Mage Mi Sa Jo Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 endelig et sted med flere våkne eller hva man kan kalle dette å ønske seg å sove men en liten tass som styrer livet mitt har bestemt at jeg ikke skal sove og vi ikke kunne ligge på soverommet og ta det med ro en stund til. skulle ønske jeg var kaffedrikker det hadde nok hjulpet, jeg spyr av kaffe så jeg hadde nok voknet om jeg prøvde meg men den opplevelsen er ikke jeg helt for frivillig.
Nicita73 Skrevet 9. juni 2007 #4 Skrevet 9. juni 2007 God morgen, nok en nydelig dag. Sitter her med en ørliten skallebank, da sambo og jeg var ute å kosa oss i går, var i seng ved 24 tiden, men allikevel kjenner jeg det i dag, blir nok ikke lenge før lillegutt og jeg tar morgenduppen vår. Ha en superduper dag alle sammen:)
Klara-Q <3 <3 <3 <3 Skrevet 9. juni 2007 #5 Skrevet 9. juni 2007 God morgen.... Hvorfor våkner gulla alltid en time tidligerer når det er min tur til å stå opp?? *hiver å kaffi* Ser ut som det blir nok en nydelig dag da, det hjelper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå