Gjest Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 så har jeg skribla litt igjen.=) har savna dere disse dagene jeg har vært borte.er bare helt avhengig av denne sia jeg,hehe ha en fin helg.både feriereisende,hyttefolk,og vi andre hjemmesittere ;o) i mårra skal jeg vaske bassenget.ikke fått det opp ennå.har ikke rukket over alt ennå.men til tirsdag blir det regn,så jeg får la ungene plaske i mer enn vannspredern før det høljer ned igjen. sola over trøndelag har virkelig vist sin fineste side.godt og varmt her. så plena har begynt å gulne allerede..men vann gjør susen ;o) natta.nå gir jeg meg
Travelmor Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 God morgen Attpåklatt en gogutt og alle andre! Så kjekt at du/dere skribler innom:-) Har fått lest litt gjennom her på morgenkvisten. Har nok ikke fått med meg alt som har skjedd de siste dagene, men noen er blitt 9 måneder og noen ett helt år! Noen skal på ferie og noen til frisøren..Det er rart med det, blir ikke så mye tid til dibbing i normal dagtid når det er så flott vær ute! Synd at det skal bli kaldt igjen og sikkert regn, tirsdag.. Trodde sommeren var kommet nå - jeg. Men den bør vel heller ikke brukes opp får skoleferien. Det er nok noen som blir lei seg da. Det er jo trasig både å jobbe og gå på skolen når det er så varmt og fint ute. Vi skal gjøre strandliv i helga, dvs innimellom kamper på idrettsarenaen. Kan da legge til at det ikke er meg som er ute på banen og heldigvis for det. Det holder lenge at jeg kjører hit og dit, og heier! Håper det blir kjekt i bassenget i trøndelag! og at værvaslinga tar feil om tirsdagen...
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 Hallo!!! Fint å se at du er tilbake igjen, blei nesten litt bekymra.. Nå er jeg bare innom en aldeles kjapp tur, er barnevakt i dag, så her er det pølsefest....Koselig=) God lørdag til alle sammen:D
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #4 Skrevet 9. juni 2007 så enig...ikke mye dibbetid her nei... så sint og skrikete unge har jeg aldri hatt,hehe. men i dag har han vært som før.snill,rolig og bare god =0) men ingen tenner å se ennå... bekymra? neida,har bare hatt en liten siesta,hehe. pølsefest er jeg flink på =0) sitter med et glis av dimensjoner her...for gogutten la seg til å sove helt uten lyder ;o) sovna på et blunk..så godt at.vært et mareritt di dagene her...
Karomamma Skrevet 10. juni 2007 #5 Skrevet 10. juni 2007 Hei på deg!! Godt å se deg innom her Jeg er ikke så ofte på nett om dagen, det er hektisk på jobb og jeg blir faktisk ganske slått ut av varmen. Håper dossen din er full av blomstrende planter! Husk å vanne dem, nå da
Maud Skrevet 10. juni 2007 #6 Skrevet 10. juni 2007 Hallo du! En varm helg er i ferd med å renne ut. Det er nå 27 grader og jeg lurer på hvordan jeg skal få sove i natt... Plantene på verandaen har vært uten vann i to dager og bærer tydelig preg av det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå