Gå til innhold

Er 3. trimester bare for fødeklare?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv er jeg bare 30 uker på vei og føler meg langt fra hjemme her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er for alle vel:) jeg er ikke fødeklar men føler meg velkommen og hjemme her:)

Skrevet

Huff, synd du føler det sånn. Vi var en hel gjeng (som jo nå er fødeklare) som hadde det på den måten for noen uker siden. Og vi kalte oss midtsonejentene, og lagde egne tråder for å slippe unna de verste fødeklar -slimpropp-vannavgang-trådene. Fungerte kjempefint, og gjorde at vi ble en del som følger hverandre enda! Anbefales!

Skrevet

Jeg er i 30. uke, men føler meg da mer hjemme her enn i "Ultralydtrimesteret":) Så lag heller innlegg som er av interesse for deg selv, så er det helt sikkert av interesse for meg og alle andre på samme "nivå":))

Skrevet

Tror vel de fleste følte seg sånn når de kom inn hit;-) Jeg gjorde ihverftfall det.

Skrevet

Føler det litt sånn selv....var veldig sånn da jeg var ferdig med 2. tri....er 33+4 i dag og er fremdeles ikke helt "hjemme" her blant de aller mest fødeklare...men, men - koselig likevel;o) Har jo født en gang før, så jeg svarer der jeg kan;o)

Skrevet

Kjære HI.. Her er alle velkommne, ikke bare fødeklare.. Men vi er nok litt overiverige.. Sånn på slutten blir man litt vel engasjert, og ventetiden blir lang. Jeg er vel et levende bevis på det. 5 dager over termin i dag, og dagene går stort sett med til å vente og håpe. Det er jo veldig varmt om dagen så ikke så mye annet man orker enn å sitter her på BIM. Blir vel litt sånn at de av oss som sitter her noen timer om dagen begynner å bli litt kjent med hverandre og derfor opptatt av hverandre også !! Ikke meninga at noen skal føle seg utenfor.

Skrevet

Hei hei, er 33+4, og finnes ikke fødeklar! Sitter med studier til opp over ørene, har siste innleveringsfrist 07. juli, og etter det skal jeg ha litt fri. Da skal jeg tusle barbeint i gresset med mine hovne føtter og sove mine gode timer på dagen og slettes ikke føde ihvertfall på en uke! Så bare føl deg hjemme du!

Det jeg sitter og lurer på, er om det ikke går an å begynne med bringebærkapsler nå...? Bra å være ute i god tid, er det ikke? Jeg hadde en litt sliten livmor forrige gang, så jeg gjør hva jeg kan for at den skal være i form nå...

Skrevet

kan skjønne at du ikke føler deg "hjemme" sånn sett...

Men jeg vil nok tro at flesteparten av de som er fødeklare her er mest pga termin nærmer seg for de og at det er VARMT.....

Jeg er selv i uke 35+4 og er varm varm varm... men absolutt ikke fødeklar.... Men mange som tærer på lunta når de er varme...

Skrevet

Til H.I: Om du ikke føler deg hjemme her, så start tråder selv da vel! Om det er vi som er fødsklare som lager flest tråder, så er det fortsatt mulig for dere andre å starte tråder også.

Skrevet

ja da er vi 2.. :) er selv 34 + 1..

Skrevet

Tror de fødeklare har masse tid til å skrive innlegg her på siden, mens vi som ikke er det kanskje jobber og har ikke tid til å være her hele tiden. Men jeg er enig i at 3.trimester har alt for mye fokus på fødsel. Jeg følte at jeg overhode ikke passet inn her da jeg trippet over fra 2.trimester. Nå har jeg vært her en mnds tid, og er fortsatt ikke fødeklar, men trives litt bedre her inne.

Det å be oss som ikke er fødeklare om å skrive innlegg er fair, men damå også dere som er fødeklare svare på de, ellers forsvinner de bare nedover listen med få svar, mens dere svarer ihugget på alle innlegg som har med fødsel å gjøre. Ser man hva som ligger oppe på første side her er det ikke tvil. Stor overvekt av fødselsgreier.

Skrevet

Hmmm. Denne tråden har vel ligget på toppen noen ganger. Og nå gjør den det igjen (tjhihi).

Skrevet

Jeg er ikke fødeklar:) Er 32 uker, og har vel noen uker igjen å gå på ja.

Men er enig med deg at det virker som om "alle" som er her inne på 3. semester er veldig fødeklare, eller på overtid.

Skrevet

neida. du hører veldig hjemme her sammen meg med=P er 30 uker jeg og. vipper over til 31 på tirsdag^^

Skrevet

til deg anonym over her som skriver at det er altfor mye fokus på fødsel.... det er da ikke så rart! det er det siste trimesteret og vi er alle kjempe spente på det vi har i vente. når vi skal igjennom det vi skal er det godt å kunne dele tanker og erfaringer med andre her inne.. er som flere her sier ikke værre enn å skrive innlegg om det man ønsker så får man garantert svar! husk vi som er fødeklare har også vært der dere er... men jeg følte meg egentlig fort velkommen her, fordi jeg valgte å lese de innleggene som appelerte til meg! værre er det da ikke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...