Potetstappe Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 I bena/ anklene, før det er "farlig" og man skal ringe føden? Er i uke 38...
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 usikker jeg, jeg har 3 + i ødemer og det er myyyyye, men det er pga varmen og sånn, lite man kan gjøre med det ... om du har hodepine framme i panna og kvalme samtidig med hevelsene, da må du ringe føden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå