Twintipp og himmelblå Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Herrefred:o) " Nå schkal jeg scheriøst begynne å leese mer for guttungen, schpesiellt Evensen og Moe" *he he* Gi meg styrke!
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 hehehehe artig:) Her har gubben akkurat tuslet i seng litt skeiv:)
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Noen som har kosa seg litt mye eller?? *ler* De er nå søte å da, når de bare ikke blir FOR fulle
Twintipp og himmelblå Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. juni 2007 Ja, litt for mye hygge på verandaen:o)) Liiiitt skeiv i luka her og! Ja, han er så rar!
SyngeDama og Rockeprinsen♫ Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 Gubben min kom hjem fra byen for en uke siden,... Jeg våkner plutselig at han står å¨gauler ute i gangen.... * du må vååååkne, kom å se noe kult* Jeg blir irri, å trasker sur ut i gangen. Der han står å peker på gulvet. *se den digre edderkoppen* Jeg kikker ned på gulvet, og plukker opp den svarte skolissen som til forveksling er blitt en edderkopp,, Slenger den i trynet hans, og ber han gå å legge seg på sofaen.. Fulle mannfolk...hehehehe
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #7 Skrevet 8. juni 2007 nyter 5 minutter på DB jeg da før jeg tusler i seng. Skal jo tidlig på jobb i morgen:( Sees vi i morgen?
Twintipp og himmelblå Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. juni 2007 Hahahahaha.. *ler* Det er nok ikke så festlig i morgen tidlig da det er hans tur til å stå opp tidlig.. Moaaahhh:o))
Twintipp og himmelblå Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 8. juni 2007 Jaja, godt du minnet en frustrert frue på det duh;-) Blir etter piknikken da:o) Melder deg jeg:o) Klem
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #10 Skrevet 8. juni 2007 ååååå piknikk ja:) Det hørtes kost ut. Ja meld meg da når du er på vei. nattakooooooooooos
chrisallic Skrevet 8. juni 2007 #11 Skrevet 8. juni 2007 Er alltid så glad det ikke er meg som skal være i bakrus dagen etterpå når sambo har vært ute.Når han har vært ute uten meg og kommer hjem så legger jeg så godt merke til at fulle folk ikke er noe serlig ,og tenker at sånn oppfører ikke jeg meg når jeg er full vel????? Engang sambo hadde vært ute vekket han meg i fire tiden om natten fordi han hadde kjøpt kebab til meg,liksom jeg ville bli vekket og spise kebab.Han var litt søt også da, for han sa han hadde smakt på den for å skjekke at det ikke var noe taliban greier. Manne din får ha lykke til for å stå opp tidlig i morgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå