JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 og pumper igjen i morgen tidlig / formiddag, kan jeg blande det før det fryses da? Hvor lenge holder mm seg i kjøleskap før det fryses?
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 hvorfor ikke bare fryse...så heller du det du pumper i morgen på toppen og fryser igjen.
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2007 Kan jeg gjøre det selvom det ikke er kaldt? Trodde det måtte fryses kaldt jeg...
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 jeg gjorde alltid det. Er ikke så varm den melken man pumper da:)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 9. juni 2007 #5 Skrevet 9. juni 2007 Putt det rett i fryseren i små porsjoner (jeg fryser 90-100ml. i sånne aventposer). Frys det så raskt som mulig, da holder det seg bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå