Gjest Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Sitter å titter på filmer fra da hun var baby nå griner og holder på hehe.. Film av pappan min sammen med henne også *snufs* Eneste jeg angrer på er at jeg ikke filmet når hun var heeelt nyfødt. Husker jeg tenkte at det ikke var så interessant siden hun bare lå å sov, men skulle gitt MYE for å se henne nyfødt "live" igjen
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Vi var flinkest til å filme da han var nyfødt, og heller dårlig til å filme noen mnd, da vi holdt på med visninger og solgte leiligheta, da glemte vi det liksom. Er ikke lenge siden vi så på filmen fra fødslen og da han var helt nyfødt Var rart ja, må innrømme det.. Han var verdens vakreste da, og det er han fortsatt! :-D
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 nestemann skal jeg filme fødselen jeg også åååå jeg skjønner ikke at det går ann å føle så mye kjærliget for et annet menneske jeg <3
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Ikke jeg heller.. Elsker han så høyt at det nesten gjør vondt innimellom Ekte morskjærlighet kalles det vist
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå