Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Jeg har nå levert min brudekjole til tilpassing og har rett og slett gått opp i vekt!! Virkelig kjipt 3 uker før den store dagen. Faktisk er det blitt "rumpesprekk" på ryggen nå glidelåsen er trekt opp. Er rimelig desperat så jeg håper inderlig noen har gode tips til meg nå :/
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 vel.. det er vell bare en ting å gjøre det ;-) Vær nøye på hva du spiser og 1/2 - 1 time trim hver dag. Ikke mere som skal til. Om 3 uker sitter den nok bra!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 godis og kaker er forbudt fra nå! Drikke masse isvann og spis frukt! På denne måten blir magen fort mindre, og du burde gå ned det ekstra!
#Troika# Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 Sliter med det samme selv. Ikke gått opp, men går IKKE ned!! Argh. Har begynt å jogge og håper at det etterhvert skal gjøre underverker. Men foreløpig har det gått trått..
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #5 Skrevet 10. juni 2007 Takk for tips. Har drukket masse vann og spist sunnere og er allerede gått ned 700 gr. Ikke mye , men absolutt en begynnelse.
Vannmann35 Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 Hold deg fullstendig unna alkohol og fastfood frem til bryllupet - da går du gartantert ned! Topper du dette med en times rask gange om dagen vil kjolen sitte som et skudd. Lykke til!
babyandme Skrevet 12. juni 2007 #7 Skrevet 12. juni 2007 Uffda, sånt er ikke lett rett før bryllupet! Har en brudekjole i str.38/40 jeg selger billig dersom det skulle bli krise da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå