Gå til innhold

Dere som har /har hatt sånn badesete...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på sånn fra 6 mnd og opp, har dere hatt godt brukt for det, eller har det vært bortkastede penger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn stol mener du? Vi fikk til jul da snuppa var 3 mnd... Vi brukte den 3 ganger tror jeg, men lite hell.. Snuppa hatet den.. Innen hun var stor nok til å kunne sitte så ville hun jo ikke sitte fast i en sånn stol. Teit oppfinnelse spør du meg ;o)

Skrevet

KJEMPE praktisk :) når snuppa var 6 mnd ville hun sitte oppreist men det var vanskelig for meg å støtte henne med en hånd mens jeg skulle vaske henne med den andre hånden. I stolen satt hun fint og stødig :) kunne plaske litt rundt seg o.l.

Skrevet

Ja, da dropper jeg det :-) Hun er nærmer seg jo 7 mnd, så er vel ikke så lenge til hun sitter selv. Så som du sier, så spørs det vel om hun vil sitte oppi en sånn stol da...

Skrevet

Pokker da, Mami, nå som jeg hadde bestemt meg for å la det være :-) Men, hvor lenge brukte du det da? Ville hun sitte der når hun satt stødig selv da?

Kunne godt hatt brukt for et akkurat NÅ, men syns liksom det er litt dumt å bruke noe særlig penger på det hvis hun bare bruker det et par mndr.

Skrevet

Barn skal jo helst ikke sitte før de sitter selv ... Derfor jeg mener det er en teit oppfinnelse, for da de faktisk kan sitte så er det jo ikk enoe behov eller noe morsomt med den stolen...

Skrevet

Fullstendig bortkasta, ungen fikk plassangst bare ved synet og skrek som et vilt dyr da hun kom nedi, dessverre. For tanken er jo så god!

Skrevet

Snuppa brukte den fra 6 mnd og bruker den fortsatt når vi skal vaske håret hennes (da får hun ikke stukket av) Det som jeg synes er veldig praktisk med den er at barnet ikke kan skli eller tippe i karet. Selvom de er stødige så blir det jo glatt i både baljer og kar, er lett for de å tippe over. Når snuppa satt i stolen kunne jeg godt gå å hente shampoen i skapet uten å måtte ta henne med meg for eks..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...