Gå til innhold

Mami 87 og nydelige Natalie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så på hjemmesiden deres at dere har badestol.. Hvor har du kjøpt den??? Genialt da :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte den for 300 kr eller noe på barnas hus :) og ja, den er genial! Har brukt den fra hun var 6 mnd til nå (14 mnd) nå bruker vi den kun når hun skal vaske håret da..

Skrevet

Vet du hvilken produsent den er fra? Gutten vår er 1 år, men han sitter ikke av seg selv enda, han er litt sen pga at han har melkeallergi som ble påvist litt sent, så han ligger litt etter pga det..

Skrevet

hmm, løper å sjekker :) ok baby står de på det :-S aldri hørt om det merket før i grunn... Men vil tro atd e har sånne seter i alle slags utstyrsbutikker hvis du ikke har barnas hus i nærheten :) så foresten at noen solgte et sånt sete på finn for litt siden. Må jo være kjempe praktisk for han hvis han ikke sitter selv enda, kan jo brukes i plaskebasseng ute også ;)

Skrevet

Han kommer til å elske det, er ikke så morsomt å ligge å bade lenger.. Skal helst plaske, å leke å følge med på en gang.. Får kjøpt på deal også ser jeg :) Basson.. Kanskje jeg skal bestille der.. Har vært på utkikk, men på utstyrsbutikken her i byen vet jeg at de ikke har.. Tusen takk for hjelpen iallefall :)

Skrevet

ja stakkar liten :) er ikke så greit når man sååå gjerne vil men ikke får det helt til.. Lykke til i jakten da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...