Bare meg...venter nr.3! Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Trenger desperat råd. Datteren min er helt hysterisk når vi skal ha vann og såpe i håret. Har prøvd mye, men ingenting hjelper. Vil ikke at hun skal bli redd vann heller. Noen med gode råd?
Twig Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Vi sitter med samme problemet vi fikk en skjerm av pøbern her inne, men den ble for stor, men det kan finnes skjermer til sånne små som vi har og?
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Småen på 3 var likedan,men når han får en klut til å holde foran øya,går det såååå fint ;-)
er det muuulig Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 størsta her var også sånn....kjøpte adeskjerm på babybutikk......ser ut som caps med dekker kjempebra:-) gkk over når hun ble skikkellig tøff og hoppa ut i baseng selv:-)
Bare meg...venter nr.3! Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. juni 2007 Har prøvd med kluten for det husker jeg mamma gjorde når jeg var lite, men da blir hun (om mulig) enda mer hysterisk.
Hogne&Anneli Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 Hehe, var slik selv da jeg var lita. Hos meg hjalp det med en klut på panna slik at det ikke kom såpe i øynene, deretter 1-2-3 vann:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå