MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Hva med å gi beskjed når det skjer noe... Skremmer jo dritten av meg her! Og han er på guttetur, uten dekning. Alt er bra, ingen skader. Bare noe galt med motoren plutselig. Men er det så himla vanskelig å ta en tlf og fortelle det?! Herregud så redd jeg ble!!
miss_chica Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 uff, det var dårlig gjort! gutter tenker ikke alltid like langt vett... men bra at alt er bra da =)
doffine Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Er mange mannfolk som ikke skjønner at en må gi beskjed. Tror at vi er tankelesere... Det å få slike skremmende syn er utilgivelig... En tenker det værste når en ser slitk og ikke hører noe.. En stooor klem er oversendt til deg fra meg:-))
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. juni 2007 Tusen takk for det! Da er det ikke bare jeg som er helt urimelig.. Men med hormoner i tillegg, så blir jeg jo helt drama queen her;) Han ringte nå, og når jeg fikk sagt alt jeg mente så skjønte han nok at han virkelig hadde skremt meg. Og han var oppriktig lei seg. Så kanskje han tenker litt lenger neste gang. "Hadde tenkt å ringe deg i morgen tidlig, er nesten tom for strøm! Da freste det litt i meg gitt; "TROR DU JEG HADDE SOVET I NATT ELLER!!!" Stakkars, hormonheksa trår til inimellom nå.. Skylder på henne, det er nemlig ikke meg... Jaja, nå tror jeg at jeg tar natta. En ny dag i morgen, og da ser man alltid lysere på ting:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå