Gå til innhold

Er mannen min utro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

HADDE EN LANG SAMTALE MED x'EN TIL MANNEN MIN I DAG.dE VAR GIFT I 15 ÅR,OG HAN BANKET HENNE,VAR NOTORISK UTRO OG PSYKET HENNE HELT NED.dETTE VET JEG STEMMER FRA ANDRE KILDER.

mEN;LURER PÅ OM HAN ER DET MOT MEG OGSÅ? eLLER HAR VÆRT...

hUN VISSTE OM HANS MANGE FISKETURER FOR ET ÅRS TID SIDEN,OG AT DA TILFELDIGVIS EI HAN DREV MED DA HAN FORTSATT VAR GIFT MED HENNE,VAR SINGEL I FJOR...Det viser seg at dit han pleide å reise å fiske er like i nærheten av der hun bor...

Men han sendte meg jo både mms-bilder,ringte og tok masse bilder (hobby) da han var på disse turene,så jeg er usikker på om han er ærlig mot meg...

Han har aldri lagt en hånd på meg,det tør han kke...

Og fy meg,sjekket mob hans i sted,n hennes er fortsatt lagret på mob hans...Er det veldig stygt av meg å slette det?? ;-)

I tillegg viser det seg at han har ringt ekskona si mange ggr,og skravler om masse.Dette visste ikke jeg...Men dama er koselig hun,det er ikke det...hun som kasta han ut,så det såret nok stoltheten litt.

Hadde visst også ringt henne for healeren han går til,hadde anbefalt han å ordne opp i forholdet der som har vært vedlig dårlig..

I bunn og grunn,vet ikke hva jeg skal tro! Sliter litt her nå...

(Srry,caps-locken sto på ei stund....)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I å med at han har slått den forrige og vært så slem på alle måter, ville jeg nok vært litt obs om jeg var der...Litt merkelig at du klarer så fint å være sammen med han etter det du veit men......

Skrevet

Hva med å snakke med HAM i stedet? Men den som er utro vil bestrebe seg på å virke så normalt som mulig, krampaktig normal for ikke å få mistanken mot seg. Være uventet kjærlig, høflig, men samtidig fjern og oppfarende.

Skrevet

Jeg er litt dum...

Hva menes med notorisk utro?

Skrevet

Mot meg har han stort sett vært snill,ikke slått meg.I begynnelsen var han sykelig sjalu og gjorde mye rart,men det virker som han har roet seg....men vet jo ikke...

Hl

Skrevet

Han var utro mot henne stort sett gjennom 15 år...

Hl

Skrevet

Aner ikke. Men jeg håper i grunn han er det, dersom det er det som skal til for at du ditcher ham. Man er ikke sammen med folk som har banka eksen og pult rundt i åresvis - selv om de skulle fremstå som "stort sett snille mot meg." Det ender sjelden i noe godt.

Skrevet

Skjønner tankegangen din...men jeg visste ikke dette om han før ei stund etter vi var blitt samen,da hadde jeg nok holdt meg langt unna i stedet for å bli kjnet med han.De sidene hun forteller om har jeg aldri sett,bortsett fra i begynnelsen da han var sjalu.Men det virker som det har blitt bedre,han sjekker ikke hva jeg driver med og hvor jeg er lengre...kanskje det i seg selv er nok til at jeg burde bli skeptis`??

Har bare tenkt at han endelig har begynt å stole på meg...

Hl

Skrevet

Men er det noen grunn til at han skulle forbedre seg?

Tror ikke at de som er notorisk utro eller voldelige forandrer seg hvis de ikke får hjelp. Snakker av erfaring...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...