Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 noen her erfaringer med p- sprøyte?? Har hørt noe om at man ikke får mensen når man går på det...Er det tilfelle? vurderer å begynne med det..Men er det bra lissom?
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Brukte den to ganger, hadde ikke mensen og ingen fysiske bivirkninger. Ulempen var at jeg ble en skikkelig biatch av den (verre enn normalt!!) og av respekt for kjæreste, venner og familie så kuttet jeg den ut.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Nei!! Seriøst, ble du...? jøss, merkelig da...hmm....nå ble jeg litt skeptisk her..... HI
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Hehe, ikke alle som blir sånn. Jeg tåler ikke horomoner, blir aggressiv eller deprimert av dem og derfor er horomon basert prevensjon ganske utelukket for min del. Men som min mor så fint sa til min mormor mens jeg var på mitt verste... "Hadde hun vært en bikkje, så hadde vi avlivet henne." Dette turde hun ikke si til meg før noen år etter og det skal hun bare være glad for... hehehehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå