Bruble Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Er jo såååååååååååååå mange junibabyer som har kommet, men vil min vise seg???? NEI. Alle jeg snakker med og kjenner som har termin nå i juni har fått jo!!! Blir jo nesten deppa av dette jo:p Linus Andreas!! Se å kom deg ut!!! mamma er lei av å vente!!!
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Bruble da.. henger du på skravle på en fredags kveld? Du "kjenner" da meg... Jeg har IKKE fått.. Hehe!!!!
Bruble Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2007 Henger "overalt jeg Chicka.... Du er omtrent den eneste som og sitter med kulen på magen.... Men du har i det miste tegn på at noe kommer til å skje snart... Jeg er bare så møkklei av bekkenlsning, ryggvondt, kvalme og trøtthet... Og jeg er møkklei av at ingen i familien her som letter på ting for meg(som husarbeid). Den eneste som skjønner hvordan jeg har det, er en nabo som selv akkurat har fått to tette!! En skla jo helst ikke støvsuge og vaske gulv, eller bære på 16-17 kgs 2 åringer når man har bekkenløsning, men ingen tar hensyn! Svigermor klager over at det ikke er rent her, gubben er så si aldri hjemme, fordi han holder på med et eller annet prosjekt... I dag syter jeg BIGTIME fordi jeg er trøtt, og sliten.. Sovet lite i natt, og jentungen fant det for godt å skulle opp kl 6.30. OG hun hadde dritt noe så inni det granskaue!! Fikk så vidt jaga gubben opp av senga for å ta den bleia, før han igjen gikk å la seg!!! for stakkaren har jo bare sovet noen timer i natt. Han har for faen meg fått sovet til både 10 og 11 hele jævla uka mens jeg har stått opp før 8 for å få jentunge i bhg. NÅR I HELVETE SKAL JEG FÅ SOVE???????????????? eller trenger jeg det kanskje ikke???? Nå kommer svigers bort om noen timer for å klippe plenen, som gubben ALDRI fikk sulla seg til å gjøre selv.. og nå er det jo så synd i han fordi han var på jobb natt til i går, og skla på jobb natt til mandag, så HAN må hvile... Men jeg vet at hvis oppvasken etter gårsdagens middag fortsatt står på kjøkkenet urørt når svigermor kommer, da får JEG høre det!!! Så jeg må vel gå å ta den hellvetes oppvasken, og så må jeg vel sstøvsuge og vaske huset, sånn at hun blir fornøyd... At jeg blir ødelagt i kroppen bryr vel ikke henne.... Og i går lo hun av bekledningen min! Bikini overdel og capribukse... "du kan ikke gå sånn der kledd!!" Tenkte med meg selv: hvorfor i hellvete kan jeg ikke gå sånn kledd på MIN veranda når det er 29 grader i skyggen??? Ikke alle er så forfengelige at vi ikke tør å vise likbleik hud... Hun selv gikk i trekvartlang ermet genser og SVART langbukse!! Måtte bare syte litt... Få det litt ut av systemet....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå