Gå til innhold

Hvordan bor dere???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå leier vi en 3 roms på ca 76 kvm, to soverom...

MEN.....om 3,5 uke overtar vi en vertikaldelt tomannsbolig som vi akkurat har kjøpt:-D

Den har tre soverom, uthus god plass i hagen og bra med platting på to av sidene på huset! Gjett om vi GLEDER oss!!!!

Vi er to voksne og to barn, med planer om familie forøkelse bare jeg får fast jobb først :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enderekkehus på 120kvm (bare 3 hus i rekka).

2 soverom

bad

stort vaskerom/toalett

kjøkken

stue

loftstue

gang

+bod, terasse/hage og veranda

Skrevet

Enderekkehus på ca 100 kvm

2 etg

Kjeller med to soverom, vaskerom, bod, bad, do, Eller..hallveis kjeller da.. Rekkehuset er bygd i en skråing, så halve kjelleren er under jorda, mens soverommene ikke.. Vanskelig å forklare:p

Inngangsetg. kjøkken, bod, stue og gang.

2 verandaer :)

Skrevet

Enebolig på ca 250 kvm fordelt på 3 etg

kjelleren er ikke laget til, men når den blir ferdig skal det bli 1 bad, kjellerstue, 1 soverom(kanskje 2), 2 buder.

1 etg: stor gang, vaskerom, kjøkken og stoor stue :)

2 etg: 3 soverom, loftstue og stort bad

Skrevet

I et lykkeslott med mange rom, med en fantastisk barnehage rundt - altså hage full av barn. Kan man ønske mer?

Skrevet

Enebolig på ca 150kvm. Tre soverom, to bad, stue, kjøkken, boder, gang, vaskerom og loftsstue.

Skrevet

Bor i enebolig på 190 kvm.

1 etg.

Tre stuer

kjökken

bad

2. etg.

3 soverom

tv-rom

stort bad

Kjeller:

Vaskerom

stooooort bad med badstu

Stor hage med svömmebasseng!

Skrevet

Bor i et lite gammelt hus med 3 sovrom, kjøkken, stue, ganger, dusjrom og do fordelt på 2 etasjer nå, men vi skal bygge på 100 kvm for å få større stue og 3 nye sovrom samt kontor oppe.

Har et lite stabbur og et lite fjøs og 16 mål tomt.

Skrevet

Vi leier leilighet på 90 kvm i en nyoppusset hus som er 110 år gammelt :)

3 soverom

stue

kjøkken

bad

kjeller

hage

parkering

5500kr, 10 min med bussen inn til Bergen sentrum :)

Skrevet

Leilighet på 78 kvm.

2 soverom (omgjøres straks til 3)

wc

bad

vaskerom

stue

kjøkken

Skrevet

Enebolig, ca. 160 kvm, kjøkken, stue, 2 bad, 1 toalett, vaskerom, bod, 2 entre (en i første og en i andre etasje), 1 loftstue/soverom, 4 soverom.

Skrevet

Enebolig 203 kvm

1.etg.: vindfang,gang,stue,kjøkken,wc,bad og 3 soverom

kjeller: vaskerom,2 soverom,2 kjellerstuer,bad og bod

Skrevet

Enebolig 116 kvm

2 soverom

bad/wc

vaskerom

åpen kjøkkenløsning med stue

Uinnredet 2.etg

Skrevet

Enebolig 101 kvm

4 soverom og toalett i 2. etg.

Vindfang, gang, bad, stue og kjøkken i 1. etg.

Uinnredet kjeller, som nok blir guttene sitt etter hvert som vi får det i orden der!

Skrevet

4 mannsbolig, 2 soverom, ca 70kvm. Litt for lite for oss egentlig..

Skrevet

Enebolig, 3(4) soverom, 2 bad, stort kjøkken på 28 kvm, stue, loftstue....liten (men stor nok) hage, huset er på ca 145 kvm. Bygde det for 4 år siden.

Skrevet

Enebolig m/hage, stue, kjoekken, 4 soverom, 4 bad...

Skrevet

vi bor i blokk nå. leil er 65km2 i boareal. den har 2 soverom, stue, bad, kjøken, gang, vaskerom og innglasset balkong. vi har også grasje.

vi har nå kjøpt rekkehus som vi får 1 aug. det er 111km2 i boareal. den er på 3 etasjer. der får vi: gang, kjøkken, stue, kjellerstue, vaskerom, 3 soverom og bad.. ikke lenger garasje, men en hage med stor terrasse.

det skal bli godt med litt større plass og hage. savner å ha døra oppe i stua også kan man gå rett ut. christoffer kan leke i hagen, jeg kan sole meg og vi kan grille. katten som vi har kan begynne å gå ut=) hatt den i litt over ett år i blokka. blir fint for han å gå ut og jakte=) gleder meg.

Skrevet

Nå vet jeg kvm...:)

Huset er på 300kvm... Og huset til bestemoren min er 100kvm.

Det vil bli 400kvm i bo areal, i tillegg til veranda som vi har og som bestemoren min har.

Og vi har jo en diiiiiiiiiger plen, vi har skog (som vi eier, eier ca 20kvm av skogen oppi her) + stor gårdsplass.

Men rik?? Nei..

Det er vi ikke.

Mamma og pappa har i 20år snudd på hver krone for å få alt til å gå opp.

Men, før bestemor bygde på huset var boarealet på 200kvm.

Hun bygde på huset me pengene som hun solgte sitt gamle hus for.

Men vi hadde ikke trengt alt.

Men for å få huset slik at hun skulle få et hus, måtte det bli slik.

Skrevet

Eier rekkehus, ca 130 kvm. Nede har jeg to soverom, bad, boder vindfang og gang, oppe er det ett soverom, stort kjøkken, enorm stue, og et soverom. Plass nok til oss, men utformingen gjør at det er vrident å bygge på eller forandre på romløsningen, så dersom vi blir flere blir det trangt og knotete.

Vil bygge, men får finne meg en gubbe først. Og levere en lottokupong eller to... :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...