Gå til innhold

Avent tutekoppen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan får dere vaska inni drikketuten? Jeg har ikke så små fingre og det hjelper lite med to strå på oppvaskbørsten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå må jeg innrømme at jeg ikke helt skjønner hva du mener...

Skrevet

Satte den drikketuten bare inn i oppvaskmaskinen, jeg... Bare sørga for at den sto rette veien, liksom.

Skrevet

Når du skrur opp lokket, tar av gummidingsen så ser du hullet jeg mener. Altså den tuten som ungen har i munnen. Hvordan få det reint inni der? Hadde blåbærsaft på koppen og det er fortsatt blått inni.

Skrevet

vasker i oppvaskmaskinen også går jeg over med de børstene til dr. brown etterpå :)

Skrevet

Aaah. Da skjønner jeg hvorfor jeg blei forvirra :) Jeg har mini-versjonen, koppen for småttiser, den med myk tutt. Den har faktisk ikke noe hull inni gummidingsen :)

Men jeg brukte "din" type til eldstejenta, og som de andre her så vaska jeg den i oppvaskmaskin. Brukte bestikk-kørga, og sørget for at den sto med hullet ned og tutten opp.

Skrevet

Åssen kost har du da Twig? Får ikke tredd den nedi om jeg så sto på hode og joddla samtidig!

Får prøve maskinen.

Det er den med myk hvit tut ja. Kjøpte en til her en dag og den var det hard tut på. Så ikke det jeg veit, trur du jeg stussa eller. Gutten stussa enda mer på hvorfor jeg skulle ha han til å tre den plastikdingsen i munnen!

Skrevet

I oppvaskmaskinen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...