Blomsterpiken med jentefrø Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 lurer på å kjøpe gass , men noen sier maten ikke blir god på gassgrill ???synes nå det jeg da ..
solastråler Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 I går var jeg på europris og kjøpte meg en stor kull grill. Jeg har en mening om at skal man grill so er det kull som gjelder, gass girll er juks. Kullgrill har sin sjarm og smaken er god. Så jeg har invistert til en stor kull grill
*Kleopatra Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Liker veldig godt gassgrillen vår, og ja, maten blir kjempegod:) Grillen er så rask å varme opp, i tillegg slipper man å røyklegge nabolaget slik som med kulegrill...
MammaiLarvik Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 Gass-grill! Kan ikke forstå hvordan jeg klarte meg uten gass-grillen. Den er gull verdt nå på sommeren. Er så mye mer styr og mas med kull-grilling synes jeg....
1stor1liten =) Skrevet 8. juni 2007 #7 Skrevet 8. juni 2007 synes ikke maten smaker annerledes om det er gass eller kull.. liker at med en gassgrill slipper en ventingen på å få grillet
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #8 Skrevet 8. juni 2007 Vi er i ferd med å konvertere fra kull til gass, tror jeg. For oss er det viktig at det er lettvint... Ingen av oss er gastronomer, så jeg tror neppe vi kjenner forskjell på om maten er tilberedt i kull- eller gassgrill...
~sjiraff~ Skrevet 8. juni 2007 #9 Skrevet 8. juni 2007 Jeg var hard motstander av gassgrill.. Så fikk vi en til jul for halvannet år siden av svigers... Ble ikk ehoppende glad for å si det sånn.. Men etter litt mye tvil og en del overtalelse fra samboer så prøvde vi den i fjor sommer og det var fantastisk! Maten er like god som på kullgrill og alt går mye fortere.
ana baroma Skrevet 8. juni 2007 #10 Skrevet 8. juni 2007 Synes maten smaker godt fra begge to, jeg:) Men vi bruker kull... Det er noe med sjarmen med grillingen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå