Gjest Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Hører jo ofte slikt som "skjønnheten kommer innenfra" og dette stemmer jo sikkert i en stor grad, MEN, ... Jeg lurer på om det er mange her inne som er veeldig opptatt av utseendet? Sminker meg litt for mye tror jeg, og er ganske opptatt av klær, vesker, sko, osv. Lurer bare på hva dere tenker om dette ;-D
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Svært lite opptatt av utseende. Sminker meg knapt, og klær er noe jeg har på meg for ikke å fryse og for å dekke meg til i anstendighetens navn. Greit at klærne sitter greit på kroppen, men har knapt nok eid ett eneste "merke"-plagg i hele mitt liv. Klesbudsjett: Minimalt. Veske bruker jeg ikke, sko kjøper jeg billig - heller flere par, slik at det er greit å kaste når jeg ikke liker dem lenger. Har helt enkel sveis som jeg fikser på ett minutt etter dusjen, og prioriterer frokost og avisen i stedet for sminking og styling før jeg drar på jobb.
Twig Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Jeg bryr meg om hvordan jeg ser ut ja.. sminker meg, kler meg bra og ting skal vel stå i stil og matche også..
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 jeg er litt kresen når det kommer til klær, ikke at det skal være det nyeste på markedet, men skal lissom være noe jeg liker da.. når det kommer til å ha på sminke osv, så er jeg ikke så nøye om jeg bare skal en tur til butikken, så lenge jeg ikke har morrasveis eller sminke langt under øya så er det det samme for meg da, men skal jeg på møter, møte noen i byn eller litt mer sosialt enn å være på butikken så liker jeg å være nystelt.. ikke direkte så sminka at det ser ut som jeg skal på fest, men sånn nogenlunde sminka, så jeg ser grei ut hmm, sko har jeg dilla på men kjøper de omtrent aldri, og vesker har jeg oxo dilla på men ender opp med å bruke den jeg alltid har brukt =P fornyer kanskje sko og vesker 1 gang i året kanskje, hehe..
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 Jeg skulle ønske jeg var pen og at jeg brydde meg littegrann mer om hvordan jeg så ut til tider hehe.. Går som oftest i jeans og en singlet eller en joggis hehe, sminker meg bare hvis jeg skal ut noe sted hvor det er mange folk.. Når jeg skal noe sted jåler jeg meg gjerne opp litt men skulle ønske jeg brydde meg litt mer i hverdagen gitt.. Når det kommer til andre synes jeg stort sett at alle har noe vakkert ved seg er veldig fasinert over hvordan folk ser ut og snur meg etter både menn og damer på gata hehe
snartmammapåny Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 Er igrunnen ganske opptatt av det. Bruker ikke noe særlig mye sminke, men prøver å kle meg anstendig til en hver tid. Hadde ikke falt meg inn å gå på senteret i en slitt joggebukse og baggy t-shorte iallefall.. Men er ikke hver dag jeg matcher belte, sko og veske. Noen dager tar jeg bare den vesken som ligger fremme. Mens andre dager blir det litt mer gjennomført, er kjekt å "pynte" seg litt:D
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #7 Skrevet 8. juni 2007 Var ganske opptatt av utseendet i mine yngre dager, i dag er jeg bare glad for om klærene mine er fri for snørr- og mat flekker og om jeg har rukket og ta mascara på begge øynene.
Anne-B. Skrevet 8. juni 2007 #8 Skrevet 8. juni 2007 Jeg liker å føle meg vel, så noen dager sminker jeg meg, mens andre dager gjør jeg ikke det. Studerer ikke andre så veldig nøye, egentlig. Det jeg legger merke til, er om folk er usedvanlig ufikse eller oppstæsja.
silhah og emilie Skrevet 8. juni 2007 #9 Skrevet 8. juni 2007 er nok ganske opptatt, men kunne ønske jeg var flinkere til å ta vare på utseende...
ida_m_1987 og Thea Louise Skrevet 8. juni 2007 #10 Skrevet 8. juni 2007 jeg er gankse opptatt av utseende...men det er tankene som flyr i hodet på meg hehe...skulle ønske jeg var pen osv...men sminker meg ikke om jeg bare skal en liten tur i butikken over gata...men sminker meg og kler meg ordentlig om jeg skal ut blant folk eller på besøk... jeg er ingen shoppoholiker..men kunne godt trengt litt nytt tøy... får se på det..må bare spare litt først =)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 8. juni 2007 #11 Skrevet 8. juni 2007 Jeg liker å ha pene klær, som en pen genser. Alle klærne jeg har er pene. Men ikke noe er dyrt. Klærne mine (per plagg) koster mellom 50-300kr. Jeg gidder ikke å handle klær som er dyre. Ser ikke vitsen i det. Veske bruker jeg bare for å ha putte lommebok, tlf, røykpakka+lighter, flaske og bleier til Daniel etc, og når jeg kommer i bilen hiver jeg alt sammen ut. Tar aldri me meg veske når jeg går tur uansett. Da har jeg vogna Jeg har ett par sko som er vår og høst -sko (de er 4år gamle...! Men like pene faktisk.... Kommer til å kjøpe meg nye i 08..) Har ett par sandaler og ett par slipperse. Og ett par vintersko. Som var de dyreste skoene jeg har kjøpt, men det var ordentlige sko så.. Må nesten ha det på vinteren.. Jeg går sjelden til frisør, etter dusj føner jeg håret halvtørt også lar det være. Sminke bruker jeg omtrent aldri. Siste gangen var i mottakelsen etter begravelsen til bestefaren min som ble gravlagt for 2mnd siden...
hårsår Skrevet 8. juni 2007 #13 Skrevet 8. juni 2007 Jeg steller meg før jeg går ut for å handle for eksempel. Trenger ikke vært allverdens, men legger litt sminke, og har alltid nyvasket hår. Kler meg aldri i joggebukse utendørs. Jeg er av dem som mener at det er like fort å kle på seg jeansen som joggisen =) Elsker å kle meg opp, og har jeg tid og energi kler jeg meg deretter.
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 8. juni 2007 #14 Skrevet 8. juni 2007 Mami: Trodde det bare var meg jeg. Jeg er også sånn som blir kjempefascinert av alle mennesker, og snur meg etter både gutter og jenter. Selv er jeg veldig opptatt av klær. Ikke at jeg kjøper dyre klær. Jeg får litt kick av å kjøpe bukser som er satt ned. Siste buksa jeg kjøpte kostet opprinnelig 600 kr..jeg kjøpte den på salg for 200. Elsker å gjøre røverkjøp. Men jeg er nok litt for opptatt av det, men jeg dømmer ingen på grunnlag av klær eller utseende. Alle mine venner er vakre, fordi det har vakre sjeler:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå