Iris80 Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Nå er jeg stressa!! Det er så mange å prate med for at ting skal bli sånn som jeg vil. Prest, servering, opprydding, hvem skal gjøre hva, underholdning i kirka, blande coctailen.. Huff, blir nok gal jeg. Hvet ikke hvor jeg skal begynne! Å de tlf sambo skal ta er det visst ingen hast med!!! Det er jo enda 14 dager igjenn!!!!!!! Hvordan ligger dere ann, bruder?
Amy85 Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Vi gifter oss også på St.hans, og har vel igrunn det meste i rute, tror jeg... Men vi har jo aldri gjort dette før, så det er ikke godt å vite hva man skal huske på! Er VELDIG glad for at vi skal ha det på et hotell der de ordner alt fra dekking, opprydning og servering +++, så slipper mye arbeid der... Regner med vi skal klare resten på to uker, men vi venter fortsatt på dressen til sambo, osv osv...
Stine_ Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 Jeg kjenner jeg begynner å bli skikkelig stressa nå.. tenker om det er noe jeg har glemt osv,men tror ikke det er det.. men det er så lett å glemme noe.. det er jo så mange småting å huske på Eneste min sambo har gjort er å vært å leid dress, ellers har ikke han gjort noe annet.. Men jeg liker å gjøre ting selv,så vet jeg at det blir sånn jeg vil ha det.. Det blir jo så klart sånn han vil ha det også.. Men ellers så håper jeg det ikke er noe jeg har glemt.. Hva skal dere bruke som velkomstdrink forresten? Jeg sliter litt der jeg..
Stolt trebarnsmamma Skrevet 10. juni 2007 #5 Skrevet 10. juni 2007 Jeg føler og at det er noe jeg har glemt. Har sett gjennom planen vår og sammnelignet med andre planer i ditt bryllup osv. Tror vi har fått med oss det meste. Vi blir 70 stk, skal ha 9 kaker i tillegg til bryllupskaka. Tror dere det blir nok? Det er så mange som sier at det er evig nok, men jeg er usikker... Også alkoholen da, blir det nok? Det er sånne ting som stresser meg. Ellers har vi alt på plass bortsett fra småting som barkart, avtale blomster i kirken med de som skal gifte seg før oss (menighteskontoret vil ikke oppgi hvem det er før i neste uke..), musikk pa pc`en til etter bandet er ferdig med å spille, øve litt mer på brudevalsen, bestemme detaljene på bryllupskaken og hvilket type bilder vi skal ta hos fotografen. Høres det bra ut jenter, er jeg i rute?? Det er en rar følelse jeg har i kroppen, har planlagt og tenkt på denne dagen i snart to år nå... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå