Gjest Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 han skal 1 uke til Mo i rana.. og igjen sitter jeg alene... det er 1 gang jeg er alene hjemme i denne leiligheten her... vi har bodd her i 1 år... jeg liker ikke å være alene, så jeg kan ikke si at jeg liker det... gruer meg til å legge meg... savner han allerede... blir en lang uke tror jeg.. godt han ikke har en jobb hvor han er borte lenge av gangen. det hadde jeg ikke klart.. så skryt til dere damer som har mann som jobber mye borte. dere er flinke!
anonymus 2 små Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Har nesten ikke sett sambboeren min på 14 dager nå... Han har en jobb som gjør at han reiser en del i perioder.. Men nå savner jeg han veldig... Men tenk så fint det blir når han endelig kommer hjem igjen:)
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 oi.. det er lenge... hadde ikke klart det jeg... rart hvor avhengig man blir av sin samboer... men jeg gleder meg allerede til han kommer hjem
velsignet med to Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Er forferdelig avhengig av samboeren min jeg også, dessverre om man kan si det slik I begynnelsen av forholdet vårt arbeidet han på sjøen og var på 1 mnd av gangen, det var ingen problemer med det. Deretter var han i militæret, og jeg så han svært sjeldent og bare for korte perioder i 1 år. Ingen problemer med det heller. Men så var han ferdig der da, og vi flyttet sammen og jeg ble vant til å ha han her hver dag. Når han nå igjen skal begynne å reise på havet etter sommeren, jeg kjenner jeg gruer meg allerede! Han har vært på land i 2 og et halvt år nå, med unntak av sommerjobb i fjor da han var på båt. Håper jeg venner meg raskt til det igjen.
fox`y Skrevet 9. juni 2007 #5 Skrevet 9. juni 2007 huff kjønner hvordan du har d... sambo er på sjøen han,men kommer heldigvis hjem om 11 dager.jobber 1 mnd borte.så d har vært noen lange dager uten han no ja,men har jo lillemann på 23 mnd da... men skal bli godt å få litt hjelp hær hjemme...har jo ikke årnet noe til nr 2 kommer... Prøv å finne på noe å gjøre vær dag,vær sammen me venner,gå på kaffe eller noe.da går dagene mye fortere.. d verste er å sitte alene syns jeg... d går nokk bra skal du se,pluttselig står han i døra å er hjemme igjen:O)kos deg masse....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå