Plutseliten :) Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Sitter alle ute å nyter tropekvelden Fortsatt over 20 grader ute,nydelig! Eller pakkes det,ryddes,vasker klær,males,jager sauer,lager bokssystem på klesvasken Uansett....kose dere alle sammen! Ps...jeg vasket vinduer jeg..kl 2230 på kvelden,ikke mulig å gjøre noe fornuftig på dagen i denne varmen. Så får vi se i morgen når sola skinner hvor stripefritt det har blitt med det nye vindusvasksystemet jeg har kjøpt
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 sitte ute?? øøøh...ikke her,så seint..er 8 grader,og knott og mygg har tatt over hærligheta av en veranda.... men å jage sauer hørtes kjent ut....jeg har kommet dottene forkjøpet.laget bur over mine verdifulle blomster,hehe... så får jeg få opp et gjerde som holder udyra ute etter hvert. men jeg vaska vindu kl 8 på mårran =0) slapp sola og varmen da...å med aviser å tørke med ble di blankere enn godt er ;o) men skulle prøvd den der stripefrie greia på rynkene...tror du det hadde funka eller??? =0)
Plutseliten :) Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2007 Hei! Endelig litt tid å sette seg for å ta en pust i bakke. Surprompen vår ;)har roet seg litt,men plages litt av varmen. Er 23 grader ute nå og inne er det 29. Er helt vindstille så får ikke inn noe luft. Har vært på stranden nå ikveld,og dyppet tærne. Prøvde nemlig den vindus systemgreia som skulle garantere stripefritt og ikke minst blankt....men...hjalp ikke,så da var klærne PÅ på stranda ) Kroppen er visst ikke som den en gang var,men var i godt selskap registrerte jeg der jeg satt ) Så i morgen kaster jeg kanskje singlett og shorts.... Men du...den funka skikkelig bra på vinduene,også jeg som sverget på å ikke la meg lede av reklame...hehe...men den er faktisk utrolig praktisk,alt på et sted, så da trenger det kanskje ikke gå vinter og vår før jeg gjør det neste gang:)
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #4 Skrevet 9. juni 2007 såh....da har jeg for aller første gang måtte legge jr til rette i senga ;o) han er blitt en snurrehitogdit gutt...tror kanskje at det kunne være varmen som gjorde han så illsint...vet ikke helt.for i dag har vi hatt 22 i skyggen,og gutten er som før.prøvde seg før i dag,men gikk fort over.nydelig å være kvitt "monstret",hehe så rynker forsvinner ikke altså?? søren...så for meg en helt ny kropp og friskt og pent ansikt!!! jaja,jeg får prøve noe annet da.klyper bak øra kanskje? ;o) innrømmer det,lar meg lede av reklame av og til...har blitt mange skuffelser da,hehe.men vinduspussen har jeg ikke prøvd.men når du går god for den,så skal jeg prøve.(kanskje dyppe gubben oppi der å...) fryktelig vanskelig å starte med vindusvasken....men går jo fort,så jeg skjønner ikke hvorfor jeg kvier meg.
Gummelillan Skrevet 10. juni 2007 #5 Skrevet 10. juni 2007 You are so not alone ;-) Det vaskesystemet er ganske enkelt genialt. Men om det får meg til å vaske så mye oftere... Vel, det skal jeg ikke påstå. Hadde min egen runde med vindusvaskrunde torsdag kveld. Hele 1. etg ble tatt etter å ha sett 24 på TV2 og det må nok innrømmes at det sikkert hadde vært greit å se hvor man vasket. Men veldig mye mer behagelig å vaske i nattens mulm og mørke enn i stekende sol!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå