~Roskva~ Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Jeg har vært på helikopter-befaring med jobben i dag!!! Det var kjempegøy!! Vi fløy skikkelig lavt, og landa flere ganger. Det er sikkert noen her som gjør dette ofte, men jeg har bare flydd helikopter en gang før - og det var bare ruteflyging på Færøyene. Dette var råkult!! Dessverre ble jeg litt kvalm, og spydde da jeg kom hjem, men det gjør ingenting! For jeg hadde det så gøy :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå