Hogne&Anneli Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Mistet solbrillene til guttungen for en stund siden. Babybanz sorte. Solen steiker som fy, og trenger dem sårt!! Samt. den sorte myggnettingen til vogna? Har dere mulighetn til å hjelpe meg med dette? Hadde vært veeeeeldig takknemmelig:-) *klem*
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Jeg har ingen sånne evner i det hele tatt... ble bare spurt av Rocusria fordi jeg tilfeldigvis nevnte et sted noe hun hadde mistet kunne være. Solbrillene til mine barn havner ofte under skohylla i gangen (ikke spør meg hvorfor!), kanskje du finner dem der? Og myggnettinger har en tendens til å forsvinne inn i skap og kommodeskuffer her i huset. Og forresten, gutten din har bursdag samme dag som meg! Fiiiin dato:D
Bølla med Frøa™ Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Solbrillene Tror jeg ligger mellom noen puter. Det kan være et bilsete, en sofa eller en stol. Myggnettet. Har du en hattehylle, eller et litt høyt skap i gangen? Det ligger høyt opp, nesten litt høyere en du når.
Hogne&Anneli Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. juni 2007 Du ser ingen farger? Spekulerer på om ikke de ligger hos noen andre. Oldemor f.eks. Titta mellom sofa putene, senge kanten, bak mellom bilsetene. Kan liksom ikke komme på andre plasser hvor vi har puter. Myggnettingen få jeg lete etter inne å på klesrommet i de øveste hyllene. Har mye lagret der som er fra guttungen... hmm..
Hogne&Anneli Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. juni 2007 dytter litt....;-) Hufsemor, så morsomt med samme dato. Samme år også da eller? Like turbo din som min tro? Her er det full fart!!HoHo. Gøy med barn!
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 Hehe, JEG har bursdag den dagen!! ;o) Lillegutten min er født i des 05, så han er da 7 mnd eldre enn din. Han er ikke så turbo, men det er kanskje fordi vi er så vant til søsteren hans som er veeeeldig aktiv! ;o)
Hogne&Anneli Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. juni 2007 hehehe, snakk om å ikke lese skikkelig..:-P Fin dag det. Ikke lenge til bursdag da! Her gleder vi oss som bare det! Like mye barn jeg som han har jeg funnet ut. 1 årsdag, ååå..kribler i magen!
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #8 Skrevet 8. juni 2007 Hihi, ja, jeg fant ut på tirsdag at det bare var 6 uker igjen og har da allerede begynt å dele ut ønskene mine for familien... er det mulig?? Kjekt med gaver og oppmerksomhet!
Hogne&Anneli Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 8. juni 2007 Ja du er heldig. Surt å være født seint på året du gitt. 3 dager etter guttungen din:-)
Hogne&Anneli Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 8. juni 2007 Noen andre som vil prøve seg?? TWIG..?:-)
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #11 Skrevet 8. juni 2007 Hehe, Lucia dagen! ;o) Stakkaren ble ikke planlagt til å ha bursdag rett oppi jula, han skulle egentlig være en maibaby 06, men ble gravid et halvt år før. Så gikk jeg nesten tre uker over terminen. Hadde det vært opp til meg så hadde han kommet i begynnelsen av november! ;-) Det var ikke så gøy å ha bursdag midt i fellesferien som liten, men som voksen setter jeg stor pris på det. Alltid ferie og nesten alltid godt vær på bursdagen, digg!
Hogne&Anneli Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #13 Skrevet 8. juni 2007 hmm....det høres ut som i bilen. Mørk grå....grr...har jo lett der!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå