Gå til innhold

Rosa redsingsvest til baby - finnes det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og i tilfelle hvor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hælleminn a ræææva

Rååååsa?

Haha

Skrevet

Hvertfall ikek orange da=)

Skrevet

HEhe.. det finnes HELT sikkert :)

Morro å jobbe igjen ?

Skrevet

Helt greit å jobbe=)

Finn råååsa vest til P da!

Skrevet

Sjekka på nettet ?

Skrevet

Må bare spørre: Hvorfor rosa? Vi snakker vel i grunnen om sikkerhet her, og ikke utseende? Bare spør, som sagt.

Skrevet

Fordi hvis det finnes rosa er de vel litt morsommere enn de orange, da.. Kjøper ikke noe som går utover sikkerheten, men kan jeg velge så hadde det vært fint=)

Skrevet

OK! Vær så snill og bruke den oransje, da, hvis du ikke finner rosa, eller en annen du "hæler"... :-)

Skrevet

Åff kårs.

Kjører aldri båt uten vest--unsett alder=)

Skrevet

Men unntak av danskebåten........

Skrevet

Yes tenkte jeg nå!!! Finnes det rosa redningsvest! :o) Men neida... Si fra da, om dere finner en! :o) Hverken jeg eller snuppa kler oransj! he he!

Skrevet

hællemåne æ døøø.. rååååsa vest må man jo bare ha.....

snodig at ingen har "funni opp det æ gett"

Skrevet

Jeg trodde fargen var en del av sikkerhetskravene til vestene, at den ikke får godkjenningsmerke hvis den ikke har rett signalfarge. Mulig jeg tar feil.

Men det er et poeng, hvis man leter etter noen som har detti i vannet, kanskje i mørket, så et det lettere om det man leter etter er oransj. Kan være mye annet rosa som flyter omkring hvis man først har kantret.

Skrevet

Jeg tror også at det helst skal være oansje, fordi redningsmannskaper automatisk ser etter denne fargen .. :-)

Skrevet

Nemligen, samme som skolesekkene som 1 klassingene får utdelt for å bli mer synlig i traffikken

Rosa redningsvest- hahahahaha ler meg ihjel =)

Skrevet

Vestene bør være orange eller gule pga sikkerheten.

Skrevet

De skal være oransje for å bli godkjent tror jeg. Det er den fargen som synes best. Det er derfor tryggere. Når man kjøper reddningsutstyr bør man vel legge vekt på at det er sikkert, ikke at det er "pent".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...