Gjest Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Jeg sitter her med murringer i mage og korsrygg, kjenner på meg at i morgen eller i overimorgen vil jeg våkne opp i et blodbad... Ikke meg i mot! Haha, ikke flere prikkete tester eller plagsomme tanker i hodet mitt. Juhu, da funket ikke planen til gubben som han trodde nei... mohahahaha, var ikke så mye mann som han trodde nei!! Hihi... *venter utålmodig på morgendagen*
ZamZam Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Håper virkelig du får besøk av tanta snart! Hvordan forklarte gubben seg når han kom hjem da? Fikk bare med meg at han reiste ganske kjapr på jobb jeg...
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Prøvde å ro seg i land med at det var en spøk... særlig, jeg kjenner han såpass at jeg ser forskjell på sannhet og løgn. Og i ettertid så har han "kost" meg på magen og hilst på "babyen". Ga han klar beskjed om at jeg skal fyre opp en spiral neste måned, sånn at han ikke kan dra flere stunts på min bekostning! Og den spiralen skal bli der... lenge! Jeg ignorerer helt klart det faktum at da minsten var på vei så innbillte jeg meg i flere uka at det var tanta som ga meg murringer. Men denne gangen så ER det tanta som gir meg murringer. Så det så! Det har jeg bestemt!!
solemio Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Men du tilgir gubben?? (Og er det mange her inne som kjenner deg?)
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 Ja, han er tilgitt. (Og hvorfor spør du om det er mange som kjenner meg her?)
ZamZam Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 Huff, det er ikke noe å leke med helsen din da. Det burde han jo ha tenkt litt mer over før han satte i gang. Uansett sender deg masse *tantastøv* så dukker den nok opp i morgen eller i overimorgen..
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #7 Skrevet 8. juni 2007 Tror ikke han tenkte så mye på det akkurat da... tror ærlig talt ikke at han tenkte så mye i det hele tatt!! Takker for støvet:o)
solemio Skrevet 8. juni 2007 #8 Skrevet 8. juni 2007 Fordi jeg syns du legger ut veldig mye personlig info her, så hvis feks søstra hans eller noen dere kjenner leser det, må det jo være litt ekkelt å vite så mye?
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #9 Skrevet 8. juni 2007 Det tror jeg ikke du skal bekymre deg så mye for:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå