Hera83 Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Hei! Er det noen som har tips til gode krimbøker?
*RutIetutt* Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Val McDermids bøker Henning Mankell Millenium-serien til Stieg Larsson
petite fleur Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 "Menn som hater kvinner" av Stieg Larsson er dødsbra!! Alle bøkene av Jo Nesbø og Gunnar Staalesen Anne Holt, Karin Fossum og Unni Lindell er også bra Liza Marklunds bøker, spesielt "Sprengeren" og "Nobels testamente"
hit og dit Skrevet 9. juni 2007 #6 Skrevet 9. juni 2007 Minette Walters har fleire kjempegode bøker. Eg las ei for mange år sidan, som eg ikkje husker heile teksten på (kanskje Acid Road), den er den beste, synes eg. Ellers så har ho mange andre bra bøker og.
Solsikk1 Skrevet 9. juni 2007 #7 Skrevet 9. juni 2007 Vi har klassikere som Agatha Christie... Anbefaler også Jo Nesbø og Arne Dahle.
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 9. juni 2007 #8 Skrevet 9. juni 2007 Leser masse krim og har noen favorittforfattere. Henning Mankell, Unni Lindell, Anne Holt, Jo Nesbø og Karin Fossum!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå