Gå til innhold

Ok.. Dere som "ser"... Inkludert Hufsemor ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor er minnekortet til mamma som sambo lånte for lenge siden???

Hun har masse bilder på det som hun gjerne vil ha såklart. Men vi har rota det bort et sted i leil. vår :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Viktig!!

Skrevet

Det ligger oppi en kopp eller en liten bolle like ved masse papirer/blader. Lurer på om det kan ligge et smykke der også.

Skrevet

Hehe, det som skjedde den gangen var ganske så tilfeldig!

Har dere en "rotekopp" eller et annet sted dere legger små dingser oppi? Gjerne sånn full fart prosjekt, rydder litt og bare legger den oppi der, for ikke å miste den? Skål, bolle, kopp, kasse, skuff?

Skrevet

har masse sånn , men ikke funnet det :(

Skrevet

Lekekasse, under reol, sofa, kommode? Sånne små saker forsinner fort under ting.

Eller oppi en av lommebøkene deres? Sjekk alle små rom. Gjemmer av og til minnekort, simkort ol selv i lommeboken.

Skrevet

Ååå .. Bajs !!! Finner det ikke noe sted.. I dag skuffer du meg Hufsemor! Hehe

Skrevet

Hehe, det var en ren skjær tilfeldighet sist!!

Men hvor har du sett da? Ikke si "overalt", vil ha litt mer spesifik enn det:)

Skrevet

I alle kurver , under sofaen , i alle kommoder , i alle hyller , i alle skuffer.... YOu name it.. he he.. Nå er jæ sleten å svett-- Så da legger jæ mæ.. Håper du våkner i blodbad som du så fint skrev i sta..

HEhe.. Lykke til hvertfall :)

Natta

Skrevet

Hehe, lykke til du også og beklager at jeg ikke var like heldig som sist:-)

Skrevet

En liten skuff av noe slag? på et lite bord eller noe..

Skrevet

Sjekket GULVET? bak kommode eller lignende

Skrevet

Sorry !

Kan ikke se noe . Denne gangen.

Er ikke alltid jeg kan "se". Men plutselig kan jeg se noe jeg har prøvd å se tidligere. Men skal si ifra om noe blir tydelig for meg.

Skrevet

skuffer, gulver, kroker, hyller, kopper..... dere er liksom igjennom det meste,,,

se liksom, haha,,, hm,,,,,,,,,jeg tror i en liten krukke jeg da...

Skrevet

to prinsesser jeg=)

lev i din egen lille verden du ;)

Skrevet

verden jeg lever i er ikke liten, og den er ikke min heller,,,

men nei, jeg tror faktisk ikke på at du kan sitte å se hvor mine nøkler er,,, ja du kan gjette,,, hm, i nøkkelskapet, mellom sofa putene,,, og 2 av 10 ganger gjetter "dere" rett...

merkelig at ingen av alle disse som kan "se" ikke kan finne denne stakkars madeleine feks,,,

når det er sååå mange av "dere " bare her inne, må det jo være massevis rundt i denne verden,, med slike evner,,,

kan du svare meg på det?

Skrevet

Jeg har faktisk blitt hjulpet av noen her inne jeg :) Fikk ikke beskjed AKURAT om hvor den aktuelle gjenstanden lå, men nok tips til at jeg fant den :)

Nå er jeg ingen ekspert, men jeg har fått inntrykk av at det å "se" ikke akkurat er noe man kan styre selv - i likhet med mange andre evner.

Skrevet

For det første, det er ikke ALT man ser over en datamaskin lille venn.. det skjønner jo du og?

Og det med Madeleinesaken, den blander ikke jeg meg oppi, for det første av at som klarsynt føler man gjerne visse følelser omkring ho og det.. Jeg vet at jeg tar sånt veldig innpå meg, og jeg vet hvor mine grenser ligger til det akkurat nå. Jeg har nok å tenke på!

Og ville foreldrene ha hjelp fra klarsynte, så hadde de ikke begynt her i Norge for å si det sånn..

Skrevet

tror ikke man ser noe som helst over en dataskjerm jeg, så det skjønner jeg veldig godt...

men du skjønner sikkert hva jeg tenker også, ett nøkkelknippe kan man liksom se, men viktige alvorllige ting kan man ikke ta tak i, for da har man nok å tenke på, eller grenser som gjør at man ikke kan gå inn på det,,,

hvis det var sånn at man hadde så sterke evner at man faktisk over en datamaskin, uten noen anelse om hvem denne personen er , eller befinner seg, kan se hvor nøkklene eller solbrillene er, ja da vil jeg tro at andre viktige gåter lett skulle kunne løses også..

men gjør de det æ??? not,,, ( finnes nok noen eksempler, men d er garantert tilfeldigheter)

Skrevet

vel, jeg har faktisk ingen problemer med å skjønne at det er lettere å løse enkle oppgaver enn vanskelige... sånn er det vel med det meste?

Skrevet

det er jeg enig i, men om man kan se hvor nøklene til en eller annen er,, som kan sitte i amerika for alt vi vet her inne... synes det blir litt for dumt å tro på... men bevaremævæl , folk får tro d de vil selv=)

Skrevet

Du får tro som du vil..

Twig har hjulpet meg flere ganger i de sene timer og finne ting.

Sambo trodde ikke på sånn her før, men nå har han endret mening, hehe.

Hva Madeleine saken ol. angår så skjønner jeg godt at mange klarsynte styrer unna disse, særlig om de har fått en dårlig følelse..

Det er ganske heftige saker å ta innover seg og de må få beskytte seg selv og omgivelsene sine.

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Øh...har du null respekt for andre sine grenser, to prinsesser jeg=)? Her skjeller du nærmest ut folk som "ser":

men du skjønner sikkert hva jeg tenker også, ett nøkkelknippe kan man liksom se, men viktige alvorllige ting kan man ikke ta tak i, for da har man nok å tenke på, eller grenser som gjør at man ikke kan gå inn på det,,,

Bare fordi de kan se, så er liksom det bare bortkasta at de skal finne nøkler og diverse for oss som ikke ser, fordi det finnes viktigere ting å lete etter. Hva med de som utdanner seg til å bli politi, men som ender opp med å jobbe med butikktyverisaker. Finnes jo mye værre saker enn det som overgrep og mord...hvorfor jobber de ikke med det når de først har blitt politit? Og hva med de som har kjempebrae karakterer på videregående...hvorfor velger de å studere språk når de faktisk kunne ha blitt leger? Er jo mye viktigere å redde liv enn å snakke portugisisk flytende. Og hva i alle verden gjør du foran data'n, to prinsesser jeg=)? Du kunne jo ha gjort mye viktigere ting som å jobbe frivillig på et krisesenter eller vært støttekontakt. Ja, hvorfor befinner du deg ikke i en flyktningeleir akkurat nå og gir medisiner til dødende småbarn?

Kan en se, så MÅ en selvsagt lete etter drapsofre og kidnappede barn, for det er jo absolutt ingen psykisk forskjell på å prøve å se en mobillader og et dødt barn..! Går jo ikke utover ens egen familie og livskvalitet at man ser ofre for tortur...hærregud, de klarsynte er jo så bortskjemte som ikke vil tøye sine personlige grenser for å se slik jævelskap,- uff, for noen pripne damer vi har her!:-/ Jeg blir helt skuffa på Twig som kun har tatt seg tid å finne bankkortet mitt, mobilladeren min og kabelen fra kameraet til data'n min...makan til frekkhet å bruke tid til disse småtinga når hun i stedet kunne ha ødelagt psyken sin ved å finne Madeleine! Dette får være nok ironi...jeg håper inderlig ikke at det er slik du tenker, to prinsesser jeg=)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...