Gå til innhold

Bilstol 0-18 kg til baby?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det å bruke en stor bilstol til baby. Produsenten mener den kan brukes for nyfødte. Hva syns dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer an på hvilken type det er.

HTS izi setene er altfor bratte til en baby - men Britax Fixway er det mer liggestilling på - og kan brukes. Sikkert andre typer også.

Men det er jo uansett grait å ha et lite sete siden babyen sovner stadig vekk, og om du bare kan ta med setet, slipper du å vekke baby.

En annen ting er at de setene som går over større aldersspenn, ofte scorer dårligere i tester pga at de må kompansere for å kunne rekke over flere vektklasser.

 

Skrevet

Hva med det acta graco (?) duologic setet? Det kan d vist ta ut den delen baby sitter i og ta med deg... Blir som en slags base, tror jeg, samtidig som du kan ha det leeeeenge...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...