mamma_til_jente Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Hvordan er det å bruke en stor bilstol til baby. Produsenten mener den kan brukes for nyfødte. Hva syns dere?
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 kommer an på hvilken type det er. HTS izi setene er altfor bratte til en baby - men Britax Fixway er det mer liggestilling på - og kan brukes. Sikkert andre typer også. Men det er jo uansett grait å ha et lite sete siden babyen sovner stadig vekk, og om du bare kan ta med setet, slipper du å vekke baby. En annen ting er at de setene som går over større aldersspenn, ofte scorer dårligere i tester pga at de må kompansere for å kunne rekke over flere vektklasser.
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 Hva med det acta graco (?) duologic setet? Det kan d vist ta ut den delen baby sitter i og ta med deg... Blir som en slags base, tror jeg, samtidig som du kan ha det leeeeenge...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå