miss_p Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Jeg har begynt å kikke litt på barnevogner og har sett meg ut EasyWalker. Har ikke sett den i butikk enda, men lurer på om noen her har erfaring med denne? Lurer også på om noen vet om den finnes i butkker på haugalandet? Og en ting til Noen som har greie på hvordan det er med feriepenger etter fødselspermisjon? Har hørt at man ikke har rett på feriepenger da? Takker for all hjelp
prinsesse14okt *KLAR!!* Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Vet ikke med vogna... Men feriepenger tjener du bare opp for de 12 første ukene av permisjonen :-( so ohh joy det blir jo en knallsommer året etter!! Buhuu
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Råder deg til å ta en titt på Barnevogndebatten, masse tips å få )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå