Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt å kikke litt på barnevogner og har sett meg ut EasyWalker. Har ikke sett den i butikk enda, men lurer på om noen her har erfaring med denne?

Lurer også på om noen vet om den finnes i butkker på haugalandet?

 

Og en ting til :) Noen som har greie på hvordan det er med feriepenger etter fødselspermisjon? Har hørt at man ikke har rett på feriepenger da?

 

Takker for all hjelp :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke med vogna...

Men feriepenger tjener du bare opp for de 12 første ukene av permisjonen :-( so ohh joy det blir jo en knallsommer året etter!! Buhuu

Skrevet

Råder deg til å ta en titt på Barnevogndebatten, masse tips å få :o)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...