Gjest Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 ... setter i gang med et stort prosjekt, begynner og halvveis går jeg lei. Dagens prosjekt: sortere og sette alle bildene fra bryllupet vårt i album og skrive og dekorere og gud vet hva... bildene skulle hvertfall inn i dag! Jeg sorterte og hva skjedde... orker ikke mer... Så nå sitter jeg her i stedet! Og dessuten oppdaget jeg underveis at en hel mappe med masse bilder fortsatt ligger på pc'en, så da hadde jeg en super unnskyldning til å utsette det hele en dag til... hihi... Og dessuten, det er over 2 år siden bryllupet!! *ler*
Gullemor Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Oi! Da er vi to! Jeg var flink og begynte... Hele badet vårt er nå fullt av shampooer, balsamer, såper, deodoranter ++++, som skulle ryddes i og settes i kurver i hyllene. Men hva gjør jeg?? Jo, sitter her, jeg også! )
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Hehe, godt å høre at det ikke bare er meg! Sitter her med laptopen på fanget, beina på bordet og bilder, album, lim og diverse rundt overalt... haha... er det mulig???
Gullemor Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Hihi! ) Jeg ser i alle fall ikke shampooflaskene fra her jeg sitter! ;o)
Gullemor Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 *venter på at shampooene og såpene skal finne plassene sine på egenhånd*
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 *lukker øynene og håper en magisk fe tar bildene i album og tingene på plass i mellomtiden*
ZamZam Skrevet 8. juni 2007 #7 Skrevet 8. juni 2007 Har nå endelig lært meg til å bare ta på meg prosjekter jeg tror jeg klarer å bli ferdig med, men når prosjekt "vask huset" tar en uke, så sier det vel sitt.. Har foresten masse jeg fortsatt bør gjøre før jeg legger meg og har nok arbeid til å holde meg opptatt de neste fem åra, men jeg har begynt å slutte å tro på at små jevne sritt får jobben gjort, langer hller ut med sjumilsstøvler en gang i blandt.
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #8 Skrevet 8. juni 2007 Har jo utsatt dette prosjektet i 2 år, så det er vel gjerne på tide? Men lettelsen var stor når jeg oppdaget at jeg manglet en ca 60 bilder. Jada, mer arbeid, men det blir ikke før i morgen!
Gullemor Skrevet 8. juni 2007 #9 Skrevet 8. juni 2007 Lykke til med fotoprosjekt! Nå tar jeg meg selv i nakken og tusler inn på badet. ;o)
ZamZam Skrevet 8. juni 2007 #10 Skrevet 8. juni 2007 Kanskje den var like stor som lettelsen min da jeg oppdaget at det kommer en dag i mårra også og at midlertidlige skylapper faktisk funker... Jeg har ikke tatt ut bryllupsbildene fra kamraene engang jeg og har vært gift i et år og fem dager i dag... Det står på things to do befor I die- lista..
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #11 Skrevet 8. juni 2007 Hehe, albumet står på things to do before the divorce lista... Ikke mye lyst til å sitte med dette prosjektet etter vi er skilt! (Vi skal ikke skilles da, men med dagens statistikk har jeg ikke store forhåpninger, hvem vet hva som vil skje om 5,10, 15 år?)
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #12 Skrevet 8. juni 2007 Kom innom her og fiks albumet etterpå da!! Hihi... lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå