Gå til innhold

Hvis dere har sett sexlivet mitt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

SÅ BE DET TIL HELVETE KOMME TILBAKE;(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

KAN SEXLIVET TIL ANONYM KOMME TILBAKE FOR HELVETE!!

Skrevet

Det stakk sikkert avgårde med mitt:( Kanskje sexlivfene våre har sex sammen!

Skrevet

Da var det sikkert jeg som fikk/tok dem hehehe For jeg har sexliv til gangs! Hehehhe =)

Skrevet

Spurte sambo og han sa at det sikkert hadde dratt avgårde med hans,,og det er jo et bra tegn - han er iallefall ikke utro;) men uff..med baby i huset er det ikkke lett å huske på å være kjærester..og oillene gjør jo høna tørr som sandpapir;( selv om jeg har lyst..

Skrevet

Huff....nei det er ikke greit det der..Har ikke vært borti det før...Eller jo...med min tidligere sambo, men da var skylda at jeg ikke elsket han mere..å da stopper sånt av seg selv. Nå sier ikke jeg til deg at du ikke elsker din, eller han ikke elsker deg altså! Ikke misforstå meg =)

Hvis barnet/barna deres er i en alder der dere kan "sette" de til besteforeldrene en helg ville jeg ha gjort det, sånn at dere kunne tatt dere en liten tur, slappet av og blitt kjent på nytt=) En ny dating, lat som dere ikke kjenner hverandre etc. =)

Skrevet

hun er 6 mnd.. uff, føler det er første gang hver gang vi har nå, for går tid mellom..(ikke mnd altså, det er snakk om en uke og det syns jeg er leenge,,) og det påvieker jo følelsen av å være attraktiv også da..men savner kjæresten min..

Skrevet

Huff ikke greit, ganske trist synes jeg, men det blir MYE bedre=)

Bare dere er åpne med hverandre og begge vet hvorfor det er sånn det er så skal ikke det by på noen problemer sånn...

Men jeg har nå kanskje villa ha fått svigers eller dine foreldre til å passe henne en kveld/natt sånn at dere kan tenke KUN på dere selv.

Bare noen timer kan hjelpe mye=) Gå på resturant, ta dere goood tid å slapp av. Eller noe annet som dere liker....Ville ikke ha dratt på kino, siden dere ikke kan prate der=)

Bare noen tips=)

Skrevet

Har satt det i en taxi og betalt sjåføren på forskudd, så det skulle ordne seg nå!

Skrevet

hm..da er det noen som har kost seg i natt..;( havnet ikke her..men takk allikevel..

Skrevet

nei egentlig ikke.

hvis det var bra så har det sikkert blitt fanget av noen som hadde et dårlig ett og har man et godt sexliv så gir man jo ikke slipp på det, så da får du det ikke tilbake fra tyvene heller. hihi

nei da, det kommer nok men det er nå en gang slik at det stikker av en tur innimellom. men det vet nok hvor det hører hjemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...