*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Ser du har svart på innlegget mitt om trøske. Hvordan merket du at det smittet over på deg? Hvordan kjentes og så det ut? Hva gjorde du? Medisiner eller gikk det bort av seg selv? Håper du kan svare meg. Gidder ikke gå til legen hvis jeg ikke må lissom... =) TAKK =) (PS: Nydelige bilder på siden din, forresten)
Twig Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Heisann! Jeg fikk væskende sår på brystvortene, jeg begynte å blø og det klødde veldig. Så også at vesla var hvit på tungen samme dagen det startet slik med meg.. Jeg hadde heldigvis time på hs den dagen derpå, så vi fikk komme inn til legen der.. han ga meg en resept på ei salve og vesla en stor flaske med noe ho skule smøres med etter mating. Brukte mest farris, den tok knekken på det (TAKK FOR DET )
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2007 Ok, da har jeg nok ikke det. Mine er bare litt såre, klør ikke, og har ikke sår, så da tar jeg det med ro.
Twig Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Noen kan reagere ulikt altså smør de med farris hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå