SOMMER :) Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Har dere hørt om folk som ber nesten 100 stk, familie og venner når de fyller 30 år??
doffine Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Jeg vil ha hele min familie til stedet, da jeg har liten familie.. er to tanter på hver sin kant med kusiner og fettere(4). Samt venner.. MEn her blir det ikke noe lag for meg i år. MEn jeg vil nok si at det er opptil enhver enkelt å be de en vil.. Kan hende det er stor familie, siden det blir så mange. MEN jeg syns at 100 var vel mye for et 30års lag..
spirenr 2 er gutt! Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Det hørtes ut til å være noe i overkant. Tenkte å invitere nære venner og familie - men vi blir da ca 20 stk. Har ikke så stor familie på min side. I år feires dagen med grillfest for hele familien - altså ikke fyllefest. Får ta en fest om ca ett år
~Roskva~ Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Jeg inviterte mine foreldre og søsken, svigermor, og noen av våre venner. Vi var vel 14 stk rundt langbord hjemme hos oss. Det var kjempekoselig!! Faktisk så koselig, at min bror skal feire sin 30-års dag på samme måte i oktober...
*RutIetutt* Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 Jeg fyller 30 på søndag og ber nærmeste familie + svigerfamilie - blir ca 15 stk. Ikke noe big deal - lage noe mat og kaker - samme som hvert år...orker ikke noe mer nå...og fyllafest er IKKE noe for meg, gravid eller ei;o)
3+1=4 071107fødeklar Skrevet 9. juni 2007 #6 Skrevet 9. juni 2007 var på 30 årsdag igår og vi var vel en 50stk til mat..enkel servering.. det er da alt etter hva man har råd til..
ano`num *17.03.10* Skrevet 9. juni 2007 #7 Skrevet 9. juni 2007 Her pleier vi å invitere venner til fest En kompis av oss inviterte ut til middag, og fest på suite etterpå. Men da var vi ikke mange, bare de nærmeste. Mannen her i hus blir 30 et par dager før termin. Egentlig hadde vi planer om et lite cruise sammen, og en fest med venner her hjemme. Men, nå blir det ikke slik. Vi har planer om å invitere til "fest". Men når det blir, og hvordan vet vi ikke. Kanskje vi bare tar middag og noe å drikke attåt Vil jo være med jeg også! (";)
Serial mom Skrevet 9. juni 2007 #8 Skrevet 9. juni 2007 Jeg er redd for folk,så jeg skal ikke ha noen til fest her! Ikke har jeg mange å be heller,så den saken er grei:-) (heldigvis enda 1,5 år til jeg blir 30!) Ser jo at jeg er en smule sær i dette tilfellet da.... (mannen min er ikke stort bedre,det er en trøst!)
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 9. juni 2007 #9 Skrevet 9. juni 2007 Jeg liker ikke masse oppmerksomhet og var på langweekend med min samboer da jeg ble 30. Det var en fin markering syns jeg. I tillegg var mamma, pappa, broren min og kjærsten hans og vi ute å spiste middag. Det holdt i massevis for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå