Guttemamma til tusen :) Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 sombre oleire eller no sånn.....har ingen ide hvordan det staves....
Guttemamma til tusen :) Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 hahaha...ler meg ihjel!! ser på flaska som ligger RETT VED SIDEN...... Ambrie Solaire...... ei sprayflaske med faktor 30 fy fader...var jo ikke i nærheten en gang i stad..hihi.. *dritflau*
En_av_hver Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 Ambre Solaire. Men det var kun den som BESKYTTET best. Det var jo en annen i fjor som kom best ut fordi den inneholdt minst farlige stoffer:-)
~sjiraff~ Skrevet 8. juni 2007 #7 Skrevet 8. juni 2007 Hva har de testet da? Best solbeskyttelse eller best alt i alt? I fjor var hvertfall babyline den beste med tanke på farlige stoffer o.l. De har som regel bra solkremer på helsekost eller apotek (der har de hvertfall babyline). Ellers anbefalte de dr. Hauscha på helsekosten her.
2jenterå1gutt Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. juni 2007 innholder den da farlige stoffer??
Guttemamma til tusen :) Skrevet 8. juni 2007 #9 Skrevet 8. juni 2007 dette står det på beskrivelsen: inneholder parfyme og fargestoffer. Beskytter mot 96% av UVA strålene og 98% av UVB strålene etter tre timer i sola. Karakter 5 så står det som et notis i artikkelen: I solkremtesten i fjord sommer testet vi kun innhold av miljøbelastende og allergifremkallende stoffer. Beskyttelsesevnen ble ikke vurdert. Årets test viser at kremene som ikke inneholder noen betenklige stoffer også er de som beskytter dårligst. De seks beste barnesolkremene fra fjordårets test kommer fra produsentene: dema, babyline, eucerin, dr.hauschka og lavera
~sjiraff~ Skrevet 8. juni 2007 #10 Skrevet 8. juni 2007 huff da.. men snuppa ble hvertfall aldri brent eller antydning til rød med babyline sin i fjor.. Men hvordan den beskytter mot de farlige strålene er vel like viktig... valget mellom to onder... Kreft av solkremen eller kreft fra sola (for å sette det på spissen)..
Guttemamma til tusen :) Skrevet 8. juni 2007 #11 Skrevet 8. juni 2007 huff ja... jeg har valgt å smøre poden med solkremen som var best i test i år... han er såpass mye ute i sola at jeg ikke tar sjangsen på å la han gå rundt uten god nok faktor! det "beste" ville jo vært å holde han inne..men det er klin umulig! Han elsker å være ute..og det samme gjør jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå