♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Sønnen min på 15 mnd, vil absolutt ikke ha noe...Bare vann og vann
piano♫ Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Hva med frukt da? Delikat oppskåret i små biter? Det liker junior her, han er 18 måneder.
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 I tilleg til frukt, så har vi litt "lettvinte" middager som pølser,pizza,hamburger ol..litt usunt men akk...det er iallefall grei mat for å få litt saltkvess i oss:-))
Twig Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 Spiser brødskive og drikker melk til frokost Appelsin er veldig godt også gjennom dagen.. Middag og masse masse vann. liten matlyst.. 21 mnd
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #7 Skrevet 8. juni 2007 snuppa spiser ingenting annet enn druer og jordbær :-S NEKTER alt annet! Prøvde til og med skive med nugatti i dag men neeeeei, ikke engang da ville hun ha..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå