Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var endelig jeg i mål. Thea så dagens lys 1 juni kl 13.01. Hele 9 dager på overtid. Hun veide 3830 gr og var 50 cm lang. Hadde en veldig fin og rask fødsel. 6 timer fra første rie så var hun ute. Så nå er jeg hjemme og bare koser meg. Takk for meg her på bim. Lykke til videre alle sammen. dere har virkelig noe å glede dere til.

 

Klem fra meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer masse til deg.

Så fint du hadde en positiv fødselsopplevelse:)

Nå håper jeg det snart er min tur. Er SÅ fødeklar!!!

 

Skrevet

Gratulerer så masse!!!

 

Kos dere i barseltiden nå =)))

 

Klem Bibi:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...